Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, mam sytuację z Klientem, z której nie wiem jak wybrnąć - mianowicie, Klientka dokonała u mnie zakupu - napisała wiadomość "Chciałabym poprosić o ponowną wysyłkę,bo paczkomat nie widział jej jak chciałam odebrać, proszę o informację gdzie mam przelać pieniądze na kolejną wysyłkę." Odpisałam jej, że może dokonać ponownego zakupu - wtedy wyjaśniła, że chce mi wysłać tylko kwotę za przesyłkę, bo przecież nowy produkt powinna jej dostarczyć, skoro tamtego nie ma.
Klientka nie zgłosiła sprawy do InPostu, że napotkała taki problem, nie złożyła reklamacji, i oczekuje ode mnie ponownej wysyłki towaru, podczas gdy wysłany wcześniej towar do mnie nie wrócił, tak na prawdę nie wiem co się z nim w tej chwili stało. Być może ktoś inny go odebrał/ może był jakiś błąd paczkomatu, co mi osobiście się zdarzyło w przeszłości.
Proszę o pomoc jak rozwiązać tą kwestię - czy powinnam czekać aż Klientka zgłosi reklamację do InPostu? Na jakim stanowisku w takiej sytuacji stoi Allegro? A jeżeli np szuflada inpostu otworzyła się innej osobie i ta osoba sobie wzięła mój towar? Czy Klientka powinna zgłosić reklamację do InPostu?
@Mamma_Terra Jaki masz status na przesyłce ?
@Mamma_Terra nie rozumiem trochę wypowiedzi ? czy klientka nie odebrała i przesyłka wraca do ciebie ?
Status jest odbierz paczkę
@Mamma_Terra Ale to paczkomat nie widzi przesyłki czy klient nie widzi przesyłki ? Nie da się otworzyć skrytki i nie zmienić statusu na odebrana.
@Mamma_Terra to niech idzie kupująca pod paczkomat i zadzwoni na nr z paczkomatu przedstawi sytuacje i poda nr paczki. Jak se nie umie otworzyc sama to jej zdalnie otworzą drzwiczki a paczkomat ma kamerki