Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie mogę wygenerowac etykiety. Wczesniej wyczytałem ze problem z zamowieniem jest z powodu tego, że ulica łączy się z numerem i trzeba dodać spację. Tak zrobilem ale dodatkowo teraz wyswietla błąd, że krajem nadania musi byc Polska. Jest zaznaczona Polska ale gdy kliknę ZMIEŃ to nagle wszystko się blokuje, i gdy klikam na jakikolwiek przycisk to zero reakcji. Musze nawet odswiezyc okno aby jeszcze raz uzupelnic parametry przesylki
Numer zamówienia to be9f1000-de87-11ed-80b9-b920c8936979
Co teraz z jakością sprzedaży ?
@h_u_r_t2 przejdź proszę do "książki adresowej", która znajduje się w tej zakładce po lewej stronie. Tam upewnij się, że masz wpisane polskie dane. Najprawdopodobniej system zaciągnął adres z danych konta, a te są z innego kraju. Gdy już poprawisz swój adres, przejdź do generowania etykiety i tam dodaj spację pomiędzy nazwą ulicy kupującego a numerem domu. Daj znać, jeśli to nie pomoże. 🙂