Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Mam problem z kupującym, a raczej z jego adresem dostawy. W zamówieniu widnieje jedynie "przesyłka kurierska", po prostu. Bez żadnego DPD, InPost itd itd. O ile wiem, kupujący nie da rady w takim wypadku wybrać...paczkomatu wybierając opcję przesyłki kurierskiej. To tak, jakby paczkomat był jego...domem, w ten sposób. Zdaje mi się że on ma źle wpisany adres dostawy, ręcznie wpisał sobie paczkomat. Co w takim wypadku mogę zrobić i czy dobrze mi się wydaje że nie ma opcji wyboru paczkomatu w przesyłce kurierskiej?
@070darius070 przecież udostępniasz w ofertach Kuriera ( dowolnego bo nie określiłeś ) więc dopytaj klienta, co Ci za różnica w tej cenie nadać Paczkomatem tylko upewnij się czy tak chce, co my Ci tu na forum zrobimy ?
Widocznie nie zrozumiałeś co napisałem. Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem. Napisałem, że w adres dostawy wpisał sobie ręcznie adres paczkomatu jako adres domu. Allegro zaciąga dane automatycznie przy wyborze adresu na paczkomat a przy opcji "Przesyłka kurierska" takowej opcji wyboru paczkomatu po prostu nie ma.
@070darius070 przeczytałem i to rozumiem, dlatego spytaj ( upewnij ) się klienta czy masz mu nadać na ten paczkomat co podał w adresie, dla Ciebie to bez różnicy koszty podobne do kurierskiej !!!
Ja ma nawet klientów co mają wpisany NIP w adresie 😄
A jest tam kod paczkomatu ? bo może to adres posesji na której mieszka i jest tam też paczkomat ?