Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od kilku dni mam problem z wystawieniem pierwszego przedmiotu na sprzedaż , ciągle pojawia sie komunikat aktywuj konto. Wszelkie dane zostały wprowadzone poprawnie, rachunek bankowy został zweryfikowany, potrzebne brakujące dokumenty również zostały przesłane . W czwartek 12.09 pojawiła sie informacja że już niby wszystko jest ok po czym przy próbie wystawienia produktu znów prosił o aktywację konta. Teraz nie wiadomo dlaczego znowu prosi o weryfikację konta bankowego mimo iż było zweryfikowane . Proszę o rozwiązanie problemu.
@WRSsystem Z tego, co widzę, to Twoje konto nie zostało jeszcze w pełni zweryfikowane. Skonsultuję to z odpowiednim zespołem.
Tylko 12.09 pojawił sie komunikat że wszystko gotowe w 100% , w momencie kiedy próbowałam wystawić pierwszy przedmiot pojawił sie komunikat że mam aktywować konto i znów prosił o weryfikację konta które było już zweryfikowane. Dane również zostały uzupełnione , został także przsłany skan dowodu.
Rozumiem, dlatego dopytuję zespół odpowiedzialny za ten obszar. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję 🙂 W takim razie czekam na informację 🙂
Dzień dobry, czy wiadmo już coś ?
@WRSsystem Przykro mi, ale nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.