Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wysłałam wczoraj przelew aktywacyjny i spotkałam się z odmową autoryzacji mimo iż zrobiłam to prawidłowo. Otrzymałam mail że dane z banku nie zgadzają choć jestem pewna że powinno być okej. Proszę o pomoc.
@Client:44081498 Dane muszą być zgodne, skoro weryfikacja się nie powiodła musiały nie być zgodne. Sprawdź dane osobowe konta w banku i konta Allegro i wyślij przelew ponownie.
Już chyba widzę błąd w dacie urodzenia. Czy jest możliwość jej zmiany?
@Client:44081498 Tak wyślij powtórnie. Możesz także dopytać na czacie:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@Client:44081498 Nie sądzę żeby data urodzenia miała jakieś znaczenie. Zgadzać ma się imię, nazwisko i pełny adres (na koncie bankowym z którego robisz przelew weryfikacyjny i na koncie allegro te dane mają być identyczne).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:44081498 Konto Allegro jest zarejestrowane na kobietę, a przelew weryfikacyjny wykonany z rachunku, którego właścicielem jest mężczyzna. Dlatego dane do wypłat nie zostały zaakceptowane.