anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z aktywacją PayU

Client:44081498
#2 Obserwator#

Witam, wysłałam wczoraj przelew aktywacyjny i spotkałam się z odmową autoryzacji mimo iż zrobiłam to prawidłowo. Otrzymałam mail że dane z banku nie zgadzają choć jestem pewna że powinno być okej. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44081498 Dane muszą  być zgodne, skoro weryfikacja się nie powiodła musiały nie być zgodne. Sprawdź dane osobowe konta w banku i konta Allegro i wyślij przelew ponownie.

oznacz moderatorów

Client:44081498
#2 Obserwator#

Już chyba widzę błąd w dacie urodzenia. Czy jest możliwość jej zmiany?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:44081498 Nie sądzę żeby data urodzenia miała jakieś znaczenie. Zgadzać ma się imię, nazwisko i pełny adres (na koncie bankowym z którego robisz przelew weryfikacyjny i na koncie allegro te dane mają być identyczne).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44081498 Konto Allegro jest zarejestrowane na kobietę, a przelew weryfikacyjny wykonany z rachunku, którego właścicielem jest mężczyzna. Dlatego dane do wypłat nie zostały zaakceptowane.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów