Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
mam następujący problem: próbuję aktywować wypłatę środków, podaję wszystkie wymagane dane (imię nazwisko, nr rachunku już jest aktywny, pesel, nr dowodu osobistego), zaznaczam ustawienia co do potwierdzeń. Klikam aktywuj wypłaty i pokazuje mi się komunikat "ta strona nie działa. Serwer allegro.pl nie może teraz obsłużyć tego żądania. HTTP error 500 "
Macie Państwo jakąś sugestię jak to naprawić?
win 10, przeglądarka chrome.
Na innych komputerach to samo ...
z góry dzięki za pomoc.
A wysłałeś przelew weryfikacyjny 1 zł ze swojego banku w celu potwierdzenia danych osobowych?
Jeśli to chodzi o ten przelew, który trzeba wykonać zaraz po założeniu konta, to tak, zrobiłem przelew na 1 zł, następnie to kilku dniach otrzymałem zwrot 1 zł. Konto mam aktywne, brakuje mi tylko 1 czynności czyli aktywowania wypłat.
@AR_Chmielewski Pełna aktywacja konta Allegro to co innego niż aktywowanie rachunku bankowego do wypłat. Musisz przelać 1 zł w celu aktywacji wypłat. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
@AR_Chmielewski Postaram się pomóc, ale prześlij mi proszę jeszcze zrzut lub zdjęcie swojego ekranu z tym komunikatem.
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Już wstawiam zdjęcie / screen błędu.
Problem (błąd) u mnie (jak mi się wydaje) jest w momencie jak mam przejść właśnie do przelewu uwierzytelniającego, tz. jak ma mnie przekierować do listy banków itd.
Ten pierwszy przelew uwierzytelniający przy zakładaniu konta robiłem na tz. przelew tradycyjny - tz. poprzez dane z blankieciku 🙂 przelewu, a nie poprzez przekierowanie na stronę banku. Ja nie jestem właścicielem konta (jest nim mój szef), a przelew robiła Pani księgowa, poprzez dane z blankieciku - bo taka była możliwość. Teraz pewnie też bym tak chciał zrobić, tylko że wyskakuje błąd, a nie lista banków do szybkiego przelewu lub do przelewu tradycyjnego.
@AR_Chmielewski Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
Spróbowałem przed chwilą aktywować na przeglądarce Edge ale taki sam rezultat czyli błąd.
@AR_Chmielewski Sprawdzimy dokładnie tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@_HolaOla_ jest to błąd serwera. Status 500 wskazuje na problem po Waszej stronie, prześlij proszę wiadomość do zespołu zajmującego się modułem PayU
Dzień dobry Państwu po weekendzie.
Rozumiem, że Państwo pracujecie nad "moim problemem" i jak będzie jakieś rozwiązanie tego problemu to dacie znać.
Z góry dziękuję.
Dzień dobry.
Pani Olu bardzo proszę o informację czy Państwo pracujecie nad rozwiązaniem problemu? Chodzi mi tylko o info że Państwo pamiętacie o mojej sprawie.
@AR_Chmielewski Oczywiście, dowiedziałam się, że ten błąd był spowodowany przez to, że rachunek do wypłat i nazwa Twojej firmy w Allegro mają więcej niż 100 znaków. W takim przypadku nie ma możliwości samodzielniej konfiguracji rachunku do wypłat. Poprosiłam już odpowiedni zespół o pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu, dlatego zweryfikuj proszę teraz swoje konto w zakładce Ustawienia wypłat.
Pani Olu, spróbowałem dwukrotnie aktywować wypłaty, ale niestety nadal ten sam błąd:
Serwer allegro.pl nie może teraz obsłużyć tego żądania.
@AR_Chmielewski Nie, to nie pomoże, ale zróbmy inaczej. Prześlij mi proszę na adres spolecznosc@allegro.pl dane Twojej firmy oraz dane do wypłat:
Olu, prosisz żebym wysłał dane wrażliwe: pesel, nr dowodu osobistego, datę urodzenia mojego Szefa na adres mailowy (ogólny=społeczność). Nie wiem kto będzie czytał mój mail, ani kto będzie używał te dane.
Przepraszam, ale tak to trochę odbieram, jakbym miał wysłać komuś login i hasło do swojego konta bankowego...
Czy Ty jako pracownik Allegro możesz udostępnić mi jakiś inny (mniej ogólny, najlepiej indywidualny adres mailowy) lub jakiś nr telefonu pod którym mógłbym zweryfikować, że HaloOla to pracownik allegro? Ewentualnie jakiś inny sposób zweryfikowania Twojej tożsamości?
To są (wydaje mi się, że słuszne) sugestie mojego Szefa.
Mój mail służbowy [edycja].
@AR_Chmielewski Nie, prosiłam jedynie o dane firmy tj. jej nazwę i adres oraz numer konta bankowego. Nie są to tajne informacje, ale jeśli obawiasz się je przesłać, rozumiem i nie ma takiej konieczności.
Chcę pomóc Ci jak najszybciej rozwiązać ten problem, ale w tej sytuacji najlepiej będzie jeśli po prostu napiszesz do nas wiadomość przez oficjalny formularz. Zgłoszenie trafi do właściwego zespołu, który pomoże Ci w kwestii weryfikacji konta. Znają już Twoją sprawę, więc jeśli w treści dodasz informacje, które umieściłeś tutaj na Allegro Gadane, na pewno pomogą.
PS. Bardzo dobrze, że jesteś ostrożny w kwestii przesyłania danych osobowych. Jednak z uwagi na to, że nie podajemy tutaj adresów mailowych, musiałam usnąć podany przez Ciebie e-mail.
Olu, dziękuję za tak szybką odpowiedź.
Może źle zrozumiałem, pisałaś "dane do wypłat" - zrozumiałem to jako wszystkie dane które należy wpisać tj. pesel, imię i nazwisko, nr dowodu itd.
Jeśli chodzi tylko o nazwę, adres i nr rachunku bankowego, to wydaje mi się, że szef wyrazi zgodę. Jeśli tak, to za kilka minut wyślę na podany adres mail te 3 dane.
Pozdrawiam