anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, wiadomość kilka dni po dostarczeniu przesyłki

3DR
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

rozpocząłem sprzedaż na allegro, chcę by moi klienci otrzymywali ode mnie wiadomość po dostarczeniu produktu.

Po wysłaniu im takiej wiadomości allegro uznało, że moi klienci nie otrzymują odpowiedzi tak szybko, jak powinni. W mojej jakości sprzedaży pole "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" spadło przez to na poziom -450/20.

Czy jest jakiś sposób, by temu zaradzić? Chcę wysyłać wiadomość podsumowującą klientom dopiero po dostarczeniu paczki, gdy mieli już trochę czasu na zapoznanie się z produktem. Jak to zrobić?

 

 

Dodam jeszcze, że żaden z klientów nie napisał do mnie wiadomości, a allegro uznało moją wiadomość jako odpowiedź, więc moim zdaniem jest to ewidentny błąd programu.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

xyz96
#21 Demiurg#

Ale po co wiadomości po dostarczeniu paczki? Do statystyk liczy się szybkość odpowiedzi na "Pytanie do sprzedającego". Poza tym znaczenie ma też szybkość odpowiedzi w Dyskusjach.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@3DR jak wskazuje nazwa pola "terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" - po prostu pilnuj aby szybko odpowiadać na pytania zadawane przez klientów za pośrednictwem allegro. Zdaje sie że to pole nie ma za wiele wpsólnego z informacjami jakie wysyłasz klientom o przesyłkach. Raczej chodzi o płynna konwersacje i szybkie odpowiedzi na pytania.

oznacz moderatorów

3DR
#7 Wielbiciel#

Nikt z klientów nie napisał żadnej wiadomości, nikt o nic nie pytał.

Ocena sprzedaży spadła kilkanaście minut po wysłaniu przeze mnie kilku maili do klientów.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No to nie wysyłaj tych maili 🙂 Z czasem statystyki się poprawią.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@3DR Skąd wiesz że nikt nic nie pisał, zaglądałeś do centrum wiadomości? Bo czasem bywa tak, ze tam wiadomość jest, a na mejlu powiadomienia nie ma.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A te wiadomości wysyłasz przez Centrum wiadomości ?

oznacz moderatorów

3DR
#7 Wielbiciel#

e-mail

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@3DR liczą się też wiadomość do sprzedającego w formularzu dostawy, jak podają tam wymiary, kolory itp. to też musisz odpowiedzieć, jak nie zrobisz tego to po punktach 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

3DR
#7 Wielbiciel#

I to jest normalna i sensowna odpowiedź. Dzięki!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@3DR proszę bardzo 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador#

zburzyles mi swiat wlasnie 😄
tego sie nie spodziewalem tak szczerze - czy istnieje jakis sposob szybkiego odpowiedzenai na taka wiadomsoc zawarta w formularzu dostawy, czy trzeba kopiowac adres i wysylac bezposrednio ze swojego maila?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@accadia ja ma na mailu gotowca typu "dziękuję" i odpowiadam z poziomu poczty odpowiedz na otrzymanego maila Nowa Wpłata od Kupującego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kostas11ale na wiadomości z allegro typu Nowa Wpłata od Kupującego  nie trzeba odpowiadać ale można, ale prywatnie ilość niektórych wiadomości od sprzedawców co do realizacji zamówienia bardzo mnie irytuje. Dowiaduje się o każdym "**piiip**nięciu" na magazynie z moim zamówieniem. Jeden kupiony przedmiot a wiadomości z 10 lub więcej tylko zaśmieca skrzynkę.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:44052296 jeśli nie ma tam wiadomości to nie musisz ale jeśli wpisze tam cokolwiek kolor nick bo też tak potrafią to musisz odpowiedzieć 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kostas11  a @la_nika pisze "Terminowośc i średni czas liczymy tylko dla wiadomości od Kupującego wysłanych przez "pytanie do sprzedającego""

@la_nikato jak kupujący napisze podczas zakupu we wiadomości do kupującego że chce czerwony kolor to też trzeba odpowiadać?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44052296 liczymy czasy pierwszej odpowiedzi na wszystkie maile wysłane przez formularz "Pytanie do sprzedającego". Jeżeli w formularzu dostawy w polu "ważne informacje dla Sprzedającego" Kupujący umieści informacje dotyczące realizacji zamówienia, Sprzedający pownien je uwzględnić, ale nie musi na nie odpowiadać.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

Nie ma znaczenia, przez mail też się liczą.

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@3DR Terminowośc i średni czas liczymy tylko dla wiadomości od Kupującego wysłanych przez "pytanie do sprzedającego" z poziomu oferty, Twoje wiadomości do Kupujących nie wpłynęły na ten wynik. Znaleźliśmy w systemie wiadmość z 15 lutego wysłaną o 00:09, na którą nie odpowiedziałeś, to ona zaniżyła Twój wynik. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

3DR
#7 Wielbiciel#

Tak, juz mi to powiedzieliscie w wiadomosci prywatnej. Dla potomnych: jesli klient pisze do was cos w stylu "zapomnialem napisac danych produktu w wiadomosci do kupujacego, wiec pisze tutaj XXXX" to tez musicie na to odpowiedziec.

oznacz moderatorów