Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
rozpocząłem sprzedaż na allegro, chcę by moi klienci otrzymywali ode mnie wiadomość po dostarczeniu produktu.
Po wysłaniu im takiej wiadomości allegro uznało, że moi klienci nie otrzymują odpowiedzi tak szybko, jak powinni. W mojej jakości sprzedaży pole "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" spadło przez to na poziom -450/20.
Czy jest jakiś sposób, by temu zaradzić? Chcę wysyłać wiadomość podsumowującą klientom dopiero po dostarczeniu paczki, gdy mieli już trochę czasu na zapoznanie się z produktem. Jak to zrobić?
Dodam jeszcze, że żaden z klientów nie napisał do mnie wiadomości, a allegro uznało moją wiadomość jako odpowiedź, więc moim zdaniem jest to ewidentny błąd programu.
Ale po co wiadomości po dostarczeniu paczki? Do statystyk liczy się szybkość odpowiedzi na "Pytanie do sprzedającego". Poza tym znaczenie ma też szybkość odpowiedzi w Dyskusjach.
@3DR jak wskazuje nazwa pola "terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" - po prostu pilnuj aby szybko odpowiadać na pytania zadawane przez klientów za pośrednictwem allegro. Zdaje sie że to pole nie ma za wiele wpsólnego z informacjami jakie wysyłasz klientom o przesyłkach. Raczej chodzi o płynna konwersacje i szybkie odpowiedzi na pytania.
Nikt z klientów nie napisał żadnej wiadomości, nikt o nic nie pytał.
Ocena sprzedaży spadła kilkanaście minut po wysłaniu przeze mnie kilku maili do klientów.
No to nie wysyłaj tych maili 🙂 Z czasem statystyki się poprawią.
@3DR Skąd wiesz że nikt nic nie pisał, zaglądałeś do centrum wiadomości? Bo czasem bywa tak, ze tam wiadomość jest, a na mejlu powiadomienia nie ma.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
A te wiadomości wysyłasz przez Centrum wiadomości ?
@3DR liczą się też wiadomość do sprzedającego w formularzu dostawy, jak podają tam wymiary, kolory itp. to też musisz odpowiedzieć, jak nie zrobisz tego to po punktach 😞
I to jest normalna i sensowna odpowiedź. Dzięki!
@3DR proszę bardzo 🙂
zburzyles mi swiat wlasnie 😄
tego sie nie spodziewalem tak szczerze - czy istnieje jakis sposob szybkiego odpowiedzenai na taka wiadomsoc zawarta w formularzu dostawy, czy trzeba kopiowac adres i wysylac bezposrednio ze swojego maila?
@accadia ja ma na mailu gotowca typu "dziękuję" i odpowiadam z poziomu poczty odpowiedz na otrzymanego maila Nowa Wpłata od Kupującego 🙂
@kostas11ale na wiadomości z allegro typu Nowa Wpłata od Kupującego nie trzeba odpowiadać ale można, ale prywatnie ilość niektórych wiadomości od sprzedawców co do realizacji zamówienia bardzo mnie irytuje. Dowiaduje się o każdym "**piiip**nięciu" na magazynie z moim zamówieniem. Jeden kupiony przedmiot a wiadomości z 10 lub więcej tylko zaśmieca skrzynkę.
@Client:44052296 jeśli nie ma tam wiadomości to nie musisz ale jeśli wpisze tam cokolwiek kolor nick bo też tak potrafią to musisz odpowiedzieć 😞
@Client:44052296 liczymy czasy pierwszej odpowiedzi na wszystkie maile wysłane przez formularz "Pytanie do sprzedającego". Jeżeli w formularzu dostawy w polu "ważne informacje dla Sprzedającego" Kupujący umieści informacje dotyczące realizacji zamówienia, Sprzedający pownien je uwzględnić, ale nie musi na nie odpowiadać.
Nie ma znaczenia, przez mail też się liczą.
@3DR Terminowośc i średni czas liczymy tylko dla wiadomości od Kupującego wysłanych przez "pytanie do sprzedającego" z poziomu oferty, Twoje wiadomości do Kupujących nie wpłynęły na ten wynik. Znaleźliśmy w systemie wiadmość z 15 lutego wysłaną o 00:09, na którą nie odpowiedziałeś, to ona zaniżyła Twój wynik.
Tak, juz mi to powiedzieliscie w wiadomosci prywatnej. Dla potomnych: jesli klient pisze do was cos w stylu "zapomnialem napisac danych produktu w wiadomosci do kupujacego, wiec pisze tutaj XXXX" to tez musicie na to odpowiedziec.