anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, wiadomość kilka dni po dostarczeniu przesyłki

3DR
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

rozpocząłem sprzedaż na allegro, chcę by moi klienci otrzymywali ode mnie wiadomość po dostarczeniu produktu.

Po wysłaniu im takiej wiadomości allegro uznało, że moi klienci nie otrzymują odpowiedzi tak szybko, jak powinni. W mojej jakości sprzedaży pole "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" spadło przez to na poziom -450/20.

Czy jest jakiś sposób, by temu zaradzić? Chcę wysyłać wiadomość podsumowującą klientom dopiero po dostarczeniu paczki, gdy mieli już trochę czasu na zapoznanie się z produktem. Jak to zrobić?

 

 

Dodam jeszcze, że żaden z klientów nie napisał do mnie wiadomości, a allegro uznało moją wiadomość jako odpowiedź, więc moim zdaniem jest to ewidentny błąd programu.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@3DR 

Ustaw sobie autorespondera na poczcie i będziesz mieć spokój. I idealne statystyki czasu odpowiedzi 🙂

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów