Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
rozpocząłem sprzedaż na allegro, chcę by moi klienci otrzymywali ode mnie wiadomość po dostarczeniu produktu.
Po wysłaniu im takiej wiadomości allegro uznało, że moi klienci nie otrzymują odpowiedzi tak szybko, jak powinni. W mojej jakości sprzedaży pole "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów" spadło przez to na poziom -450/20.
Czy jest jakiś sposób, by temu zaradzić? Chcę wysyłać wiadomość podsumowującą klientom dopiero po dostarczeniu paczki, gdy mieli już trochę czasu na zapoznanie się z produktem. Jak to zrobić?
Dodam jeszcze, że żaden z klientów nie napisał do mnie wiadomości, a allegro uznało moją wiadomość jako odpowiedź, więc moim zdaniem jest to ewidentny błąd programu.
Ustaw sobie autorespondera na poczcie i będziesz mieć spokój. I idealne statystyki czasu odpowiedzi 🙂