Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
po zalogowaniu się do managera InPost widzę "archiwum" przesyłek, które od nas już wyjechały / zostały nadane w paczkomacie. Natomiast problem pojawia się przy importowaniu przesyłek allegro. Cały czas ukazuje się monit: "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
W sekcji bezpieczeństwo - powiązane aplikacje , usunęliśmy InPost i powiązaliśmy ponownie, ale nie zdało to rezultatu. Stan rzeczy jak początkowo.
Logowanie się w innych przeglądarkach jak sugerowano mi na infolinii też nie poskutkowało....
Miał ktoś takie problemy w ostatnim czasie?
@autoreal-pl Czy próbowałeś usunąć, a następnie ponowić powiązanie również na koncie Allegro w zakładce "Powiązane aplikacje"? Dodatkowo wyłącz wtyczkę blokującą reklamy i odblokuj powiadomienia Push (wyskakujące okienka).
Jeśli komunikat o błędzie wciąż będzie się pojawiał, napisz na pomoc@inpost.pl. W wiadomości podaj swój login na Allegro, adres mejlowy przypisany do konta w Managerze Paczek i informacje o tym, jakie czynności zostały już wykonane. Załącz też zrzutu ekranu z widocznym komunikatem błędu.
Dziękuję za odpowiedź, niestety nic to nie dało, ale udało mi się rozwiązać problem pomimo kontaktu z działem pomocy InPost i sugerowali dokładanie takie same kroki. 😉
Podpowiadam na przyszłość: w managerze w zakładce: IMPORT ALLEGRO INPOST należy kliknąć w zakładkę : "Zarządzanie kontami", następnie pod odnośnikiem "Akcje" kliknąć "ptaszka" i na końcu: przy nazwie użytkownika allegro kliknąć "Powiąż ponownie". 😉