Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Chciałbym utworzyć swój sklep internetowy na Allegro przez program iBiznes - TradeHub.
Napotykam jednak kilka problemów.
1. Przeczytałem, że Allegro będzie używać teraz REST API, a nie WEB API. Próbuję jakoś zdobyć ten klucz, z poziomu strony "https://apps.developer.allegro.pl/" . Tytuł tej strony to "Klucze aplikacyjne REST API", a w tabelce na dole widnieje rubryka "Clien ID/Klucz WebAPI". Który klucz RESTapi jest prawidłowy? Jak go znaleźć?
2. W programie TradeHub, gdy się zalogowałem przez OAuth2 i próbowałem dodać aukcję. Przy wyborze kategorii, przy ich wczytywaniu a Allegro, wystąpił błąd: "Błąd połączenia z API Allegro (Internal Server Error (500)".
Muszę wspomnieć, iż nie do końca znam się na dziedzinie programowania/diagnostyki problemów komputerowych lub sieciowych, więc byłoby mi miło, gdyby odpowiedzi były w miarę zrozumiałe dla laika.
Dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam
@SALONzegarkow udało Ci się rozwiązać problem?
Ja dzisiaj nie mogę pobrać zamówień. Dzwoniłam do FIRMATEC, Pan połączył się zdalnie. Posprawdzał. posprawdzał. Powiedział, że wina leży po stronie Allegro. Powiedział, które pliki mam im przesłać. Wysłałam, ale cisza 😕
Wcześniej wszystko działało.
Witaj,
problem jeszcze nie został rozwiązany, jestem w stałym kontakcie z P. Krzysztofem, może jak będziemy dzwonić częściej to szybciej rozwiążą problem 😉
@SALONzegarkow zaraz, zaraz...
To Ty od kwietnia klepiesz faktury ręcznie płacąc jednocześnie abonament na allegro i tradeHuba? Paranoja. Ja dzisiaj muszę wklepać kilkanaście faktur i mnie ch*j strzela 😉
@SALONzegarkow dobra. Ja już doszłam. Przestało mi działać przy stabilnej wersji 2.0.18.85
Dokładnie to wczoraj przy tej wersji działało, dzisiaj przestało. Widocznie Allegro coś zmieniło plikach, które program pobiera i się rozsypało. Niestety nikt z FIRMATECu nie mógł mi pomóc, zwalali na allegro, ale inpost, dpd, poczta polska jakoś dali radę...
Pomogło zaktualizowanie do wersji beta 2.0.18.95
Próbuj i Ty. Trzymam kciuki.
Dzwoniłam do FIRMATECa, zapytałam czy dużo ludzi ma ten problem. Podobno multum. No to mówię, że ja wiem co trzeba zrobić. Pani zaczęła mi przerywać i mówić jak to oni to wiedzą. Szkoda, że jak dzwoniłam to Pan pytał o wersję i nie wiedział, że w tym problem.
@SALONzegarkow przepraszam. Przeczytałam po łebkach (w nerwach) Twój post i jak zobaczyłam "TradeHub" to od razu pomyślałam o pobieraniu zamówień. No nic. Zostawię te wywody bo podobno w Firmatecu telefony dzwonią non stop i masa ludzi ma ten problem co ja.
Pozdrawiam