anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z jakością sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
kzprk
#9 Pomysłodawca#

Witam,

zwracam się z zapytaniem czy czy ktoś ze sprzedawców miał podobny problem. Mianowicie w panelu sprzedawcy w dziale jakość sprzedaży mam niską liczbę punktów ze względu na oceny klientów.

Problem z jakością 2.jpg

W ostatnim roku otrzymałem dwie oceny 4 i jedną 3 i nie powinny one aż tak zaniżyć średniej. Dodatkowo na stronie ofert średnie wyniki są zupełnie inne niż w panelu.

Problem z jakością 1.jpg

Czy u innych sprzedawców też są takie rozbieżności w widocznych ocenach? Miał ktoś podobny problem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kzprk Zadowolenie Kupujących w Jakości sprzedaży to średnia liczba gwiazdek przyznanych przez klientów w ramach oceny sprzedaży w ostatnich 30 dniach. W tym przypadku są to 3 komentarze z obniżoną oceną za obsługę i zgodność z opisem. Twój wynik jest niższy niż 4.90 dlatego punkty są odejmowane. Z kolei na stronie oferty pod uwagę brane są oceny z ostatnich 12 miesięcy - tutaj zadowolenie Kupujących jest powyżej 4,90. 
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Jakości sprzedaży, zachęcam Cię do udziału w bezpłatnym webinarze organizowanym przez Akademię Allegro. Zapisy trwają! 🙂 

oznacz moderatorów
kzprk
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację. Za kilka dni sytuacja się poprawi. Pozdrawiam

oznacz moderatorów