Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zwracam się z zapytaniem czy czy ktoś ze sprzedawców miał podobny problem. Mianowicie w panelu sprzedawcy w dziale jakość sprzedaży mam niską liczbę punktów ze względu na oceny klientów.
W ostatnim roku otrzymałem dwie oceny 4 i jedną 3 i nie powinny one aż tak zaniżyć średniej. Dodatkowo na stronie ofert średnie wyniki są zupełnie inne niż w panelu.
Czy u innych sprzedawców też są takie rozbieżności w widocznych ocenach? Miał ktoś podobny problem?
@kzprk Zadowolenie Kupujących w Jakości sprzedaży to średnia liczba gwiazdek przyznanych przez klientów w ramach oceny sprzedaży w ostatnich 30 dniach. W tym przypadku są to 3 komentarze z obniżoną oceną za obsługę i zgodność z opisem. Twój wynik jest niższy niż 4.90 dlatego punkty są odejmowane. Z kolei na stronie oferty pod uwagę brane są oceny z ostatnich 12 miesięcy - tutaj zadowolenie Kupujących jest powyżej 4,90.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Jakości sprzedaży, zachęcam Cię do udziału w bezpłatnym webinarze organizowanym przez Akademię Allegro. Zapisy trwają! 🙂
Dziękuję za informację. Za kilka dni sytuacja się poprawi. Pozdrawiam