Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem otóż allegro w jakości sprzedaży naliczyło mi -950 punktów w terminowych odpowiedziach na wiadomości klientów. Jedyne wiadomości na które nie odpowiadam to wysyłane przez osoby od których zakupiłem jakiś produkt i prosiłem i wysłanie go drogą elektroniczną, ktoś wie może jak to rozwiązać albo jak w szybki sposób to odrobić bo -950 punktów to lekka przesada a nadal sam nie wiem za co to dostałem.
@Gard_Housee a jak to? Przecież brane pod uwagę są tylko pytania o zakup i pytania o przedmiot Twój 🤔
Cały ten ich system jest do bani. Mi wczoraj ukradli 262 punkty w jakości sprzedaży. Do tego problemy z one box, nieuczciwymi ocenami i zwrotami i odechciewa się allegra. Na **piiip** nie ma takich problemów
@Client:44052296 jak odbić ? ... he..he ... postaw kszynkę piwa , spoleczność zada Ci trochę pytań i jakość się poprawi .... no chyba ,że przegapisz i nie odpowiesz w terminie 😁
@Gard_Housee Sprawdź sobie dokładnie bo kupujący nie musi odpowiadać na pytania i nie ma to wpływu na punktację . Musiałeś przegapić jakąś wiadomość typu "dziękuję za transakcję" i jako sprzedawca nie odpowiedziałeś . Sam nie odpowiadam na wiadomości automatyczne od sprzedawców po zakupie bo jest to mi do niczego nie potrzebne i minusów za to nie dostaję .
@Gard_Housee, widzę, że nie odpowiedziałeś w terminie na zapytanie z 13 paź 2022 o godz. 17:59:21. Kupujący otrzymał odpowiedź 16 paź 2022 o godz. 10:59:55.