anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z klientem wajcha?

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

Witam się , 

Proszę moderatorów o pomoc . Wydaje mi się ,że tu coś nie gra .

Oferta nr: 16823465171 Klient zakupił u nas towar 16 lis 2024, 10:29; rynek: allegro.pl

16 lis 2024  o godzinie 10.37 (wg informacji na mailu)  wystawił mi niepochlebną opinię . Analizowałem zamówienia i jest to moim zdaniem pierwsze zamówienie do tego klienta , które właśnie mam na stole do wysłania.

 

Jak to jest możliwe? Czy jest to weryfikowane? Proszę o wycofanie tego błędu z mojego konta. Czy ten klient poniesie karę za składanie fałszywych opinii??

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

milka1234567890
#18 Luminarz#

Opinie o tobie czy produkcie?

oznacz moderatorów

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

O produkcie ale jak może się się wypowiadać na temat produktu którego jeszcze nie otrzymał. Po za tym to widnieje na moim koncie z hasłem NIE POLECAM

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#10 Popularyzator#

@Casemi1 o produkcie, to niech sobie pisze😁, bo mógł kupić to samo w innym sklepie, a ta opinia i tak nie będzie przypięta do Ciebie, tylko do wszystkich produktów na Allegro

oznacz moderatorów

muscle_freak
#9 Pomysłodawca#

Kupujący mogą tutaj wystawiać dowolną ilość ohydnych negatywów i Allegro nic c tym nie robi, bo ich manual mówi tylko "pod żadnym pozorem nie usuwaj komentarza kupującego".  Konsultanci czytają to zawsze z kartki. Mimo wszystko radzę do nich zadzwonić, może któryś podniesie wzrok znad komórki i sprawdzi, że negatyw poleciał parę minut po zakupie i usuną.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@Casemi1  Może. Według Allegro kupujący może nawet ocenić zgodność z opisem przedmiotu, którego nie otrzymał, bo nie podał danych adresowych do wysyłki. Według konsultantów może to ocenić na podstawie zdjęć umieszczonych w ofercie.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Casemi1 Pewnie mu wajcha opadła i się wnerwił😂

oznacz moderatorów

Casemi1
#9 Pomysłodawca#

czym niby

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Casemi1 Opadającą samowolnie wajchą🤣

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Casemi1 w pierwszej kolejności zachęcam do kontaktu z klientem, by wyjaśnić sprawę - być może pomylił się podczas wystawiania opinii. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a czyli pomyłki klientów też sprzedający ma brać sobie na głowę?

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#10 Popularyzator#

@Monika__L pierwsza zasada: "kupujący ma zawsze rację", jeśli kupujący nie ma racji, patrz punkt pierwszy, i PAMIĘTAJ, jeśli kupujący źle odczytał informacje które były zawarte w aukcji, to oznacza, że zrobiłaś zły opis😉

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Owszem

jest nawet lepiej

kupujący nie musi czytać opisow

 

oznacz moderatorów