Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam się ,
Proszę moderatorów o pomoc . Wydaje mi się ,że tu coś nie gra .
Oferta nr: 16823465171 Klient zakupił u nas towar 16 lis 2024, 10:29; rynek: allegro.pl
a 16 lis 2024 o godzinie 10.37 (wg informacji na mailu) wystawił mi niepochlebną opinię . Analizowałem zamówienia i jest to moim zdaniem pierwsze zamówienie do tego klienta , które właśnie mam na stole do wysłania.
Jak to jest możliwe? Czy jest to weryfikowane? Proszę o wycofanie tego błędu z mojego konta. Czy ten klient poniesie karę za składanie fałszywych opinii??
Przykro mi to pisać, nie chcę nikomu wypominać kompetencji, ale całokształt postaci tutejszych adminów mówi sam za siebie. Brak doświadczenia niestety widać na pierwszy rzut oka. Sprzedawca dostał negatywa w dniu zakupu, a Allegro tego nie usuwa? Przecież to nadaje się do UOKiK! Wszyscy wiemy, że Allegro pewnie ma problemy finansowe i akcje spadają, ale może należy trochę zainwestować w bardziej doświadczonych ludzi, szczególnie tutaj na forum? Ja sama pytałam kilka dni temu o nowe zmiany 13 grudnia i NIKT nadal nie jest w stanie udzielić odpowiedzi, tylko te same Panie nadal piszą "że muszą sprawdzić". Nawet po 4 informacji od Pani nie uzyskałam żadnego konkretu, tylko kopiuj/wklej teksty, beż żadnego zastanowienia się. Pana na infolinii też pytałam, czekałam 2 dni na termin rozmowy, i również nie udzielił mi konkretnej odpowiedzi. Jak zapytałam, czy w takim razie mogę się na niego powołać (bo udzielił mi niepewnym głosem w końcu informację) to powiedział, że jeszcze sprawdzi i znowu uciekł i się upewniał. ZENUJĄCE! Sama pracuję w prawdziwym korpo i numery które są tu serwowane na pewno nigdy nie powinny przechodzić wobec klientów (sprzedawców). Doszkólcie się i zacznijcie pomagać sprzedawcom, bo nikt tu nie będzie zaglądać.
@muscle_freak Jeśli to jest ZENUJĄCE😉,to zgłoś się do Martyniuka, a jak pracujesz w "korpo", to powinnaś wiedzieć jak to działa😡