Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam nietypową sprawę - Kupujący przed zakupem napisał do mnie czy produkt spełnia konkretne parametry bo zastrzega,że przy odbiorze będzie sprawdzał i jeśli nie spełnia takich wytycznych produkt odeśle i wystawi negatywa.
(nic nie pisałam o nich w opisie aukcji- bo nie ma takich parametrów).
Odpisałam Klientowi,że nie- produkt nie ma takich parametrów i nie spełni jego oczekiwań. Mało tego doradziłam co powinien kupić.
Klient mimo wszystko zakupił produkt jednak ja nie chcę wysyłać mu produktu ponieważ mam obawy,że będzie chciał wyłudzić ode mnie zwrot środków i rekompensaty za poniesione straty (które wynikną z nieprawidłowego zastosowania)
Nie może reklamować czegoś czego nie ma w opisie na niezgodność z opisem, ale może zawsze reklamować, czy wyślesz twoja sprawa zawsze może już teraz wystawić ci komentarz, a jak nie to może kupić z innego konta. Nie ma w zasadzie idealnego tu rozwiązania.
Szkoda,że nie ma już opcji blokowania Klientów. strasznie przed zakupem negatywem to jakiś inny wymiar