anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem paczki przez InPost

pilo55
#7 Wielbiciel#

Trzeci dzień nie mogę wygenerować etykiety do InPostu, pojawia się komunikat

"Błąd przetwarzania

Przewoźnik wyłączony."

Dostałem informację, że jest awaria a potem że została usunięta co nie jest prawdą.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pilo55 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pilo55
#7 Wielbiciel#

32a83350-5f80-11ed-96de-3d1c916a3bb7

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pilo55 Sprawę tego zamówienia wyjaśniasz w korespondencji mailowej. Wczoraj otrzymałeś odpowiedź ze wskazówkami:

Widzę, że do naszego narzędzia dodał Pan trzy różne umowy Inpost z czego dwie zostały wyłączone.

Jedna z nich jest nadal aktywna - jej nazwa to Inpost dodana w lutym.

Podczas nadawania paczki ma Pan możliwość wyboru umowy na jakiej ma być nadawana.

Zmiana umowy wyświetla się przy przewoźniku, zaraz obok danych Odbiorcy w pierwszym kroku formularza nadawania.

Proszę o weryfikację czy po zmianie umowy nadal wyświetla się komunikat.

Dodatkowo proszę sprawdzić czy nie wygasł kod API Shipx lub może Pan wygenerować nowy w Menagerze Paczek i przypisać do umowy.

InPost również informował że od 10-13 listopada będą ich usługi ograniczone.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów