Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trzeci dzień nie mogę wygenerować etykiety do InPostu, pojawia się komunikat
"Błąd przetwarzania
Przewoźnik wyłączony."
Dostałem informację, że jest awaria a potem że została usunięta co nie jest prawdą.
@pilo55 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
32a83350-5f80-11ed-96de-3d1c916a3bb7
@pilo55 Sprawę tego zamówienia wyjaśniasz w korespondencji mailowej. Wczoraj otrzymałeś odpowiedź ze wskazówkami:
Widzę, że do naszego narzędzia dodał Pan trzy różne umowy Inpost z czego dwie zostały wyłączone.
Jedna z nich jest nadal aktywna - jej nazwa to Inpost dodana w lutym.
Podczas nadawania paczki ma Pan możliwość wyboru umowy na jakiej ma być nadawana.
Zmiana umowy wyświetla się przy przewoźniku, zaraz obok danych Odbiorcy w pierwszym kroku formularza nadawania.
Proszę o weryfikację czy po zmianie umowy nadal wyświetla się komunikat.
Dodatkowo proszę sprawdzić czy nie wygasł kod API Shipx lub może Pan wygenerować nowy w Menagerze Paczek i przypisać do umowy.
InPost również informował że od 10-13 listopada będą ich usługi ograniczone.