anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem przesyłki do paczkomatu

fhpawlok
#8 Zapaleniec#

Witam

Mam problem z nadaniem przesyłki do paczkomatu. Robię wszystko tak jak zwykle i dostaję komunikat: 

"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę."

A te błędy to:

"Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."

Na górze jest też informacja:

"Problemy z nadawaniem przesyłek Poczty Polskiej i Packeta

Możesz mieć problemy z nadaniem przesyłek metodami Poczty Polskie i Packeta. Przewoźnik pracuje nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia!"

Czy te problemy dotyczą też inpost?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fhpawlok Nie, nie mamy w tej chwili informacji o problemach w InPost, dlatego proszę, żebyś sprawdził czy nie masz zaległych rachunków do opłacenia u tego przewoźnika. Jeśli nie, podaj numer zamówienia, którego nie możesz nadać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fhpawlok
#8 Zapaleniec#

Nr zamówienia cb585270-02ea-11ee-ae4f-771517e1d26a. Już sobie poradziłem. Nadałem bezpośrednio ze strony inpost, importując z allegro. 

Saldo w inpost mam zerowe, może dlatego? Jak to jest z zamawianiem przesyłek inpost, kiedy klient nie posiada Smart? Konto (inpost) musi być uprzednio doładowane, czy wszystko jest rozliczane za pośrednictwem allegro?

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

3iDeal
#8 Zapaleniec#

Konto w inpost musi być doładowane.

oznacz moderatorów