Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem z nadaniem przesyłki do paczkomatu. Robię wszystko tak jak zwykle i dostaję komunikat:
"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę."
A te błędy to:
"Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."
Na górze jest też informacja:
"Problemy z nadawaniem przesyłek Poczty Polskiej i Packeta
Możesz mieć problemy z nadaniem przesyłek metodami Poczty Polskie i Packeta. Przewoźnik pracuje nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za utrudnienia!"
Czy te problemy dotyczą też inpost?
Pozdrawiam
@fhpawlok Nie, nie mamy w tej chwili informacji o problemach w InPost, dlatego proszę, żebyś sprawdził czy nie masz zaległych rachunków do opłacenia u tego przewoźnika. Jeśli nie, podaj numer zamówienia, którego nie możesz nadać.
Nr zamówienia cb585270-02ea-11ee-ae4f-771517e1d26a. Już sobie poradziłem. Nadałem bezpośrednio ze strony inpost, importując z allegro.
Saldo w inpost mam zerowe, może dlatego? Jak to jest z zamawianiem przesyłek inpost, kiedy klient nie posiada Smart? Konto (inpost) musi być uprzednio doładowane, czy wszystko jest rozliczane za pośrednictwem allegro?
Pozdrawiam
Konto w inpost musi być doładowane.