- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam przy generowaniu przesyłki mam błąd:
...Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem...
Jak rozwiązać ten problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kasjopeja_com_pl Sprawdź proszę czy masz podany poprawny adres nadawcy w książce adresowej tutaj?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdziłam, nie widzę niczego nieprawidłowego w podanym adresie. Cały czas jest ten sam. Czy czegoś nie powinno być w adresie? Wcześniej nadawałam bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kasjopeja_com_pl Czy przy adresie pojawia się jakiś komunikat np. dotyczący liczby znaków?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Komunikat się nie pojawił . Usunełam i dodałam adres na nowo. Wygląda na to że ten zabieg pomógł . Super. Dziękuje bardzo za sugestie i pomoc:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, pozwolę sobie podpiąć się pod temat.Mam ten sam problem, nie pomaga wpisywanie na nowo danych.
Wyskakuje taki napis :
Błąd przetwarzania
Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem
Numer zamówienia e6d64344-f84b-11ec-84e0-d14fcf2a5486
Proszę o pomoc.Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ksiazki_Izabelin konsultuję Twoje zgłoszenie z działem technicznym, wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewnie twoja nazwa ulicy jest za długa (nie może przekraczać 26 znaków), skróć ją w Książce adresowej a na pewno pomoże
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DPD wysyłałem już wielokrotnie i to pierwszy taki przypadek więc to chyba nie o to chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Również nadawałam wielokrotnie bez problemu, pojawił się komunikat jak u Ciebie. U mnie pomogło usunięcie adresu w książce adresowej i dodanie na nowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Następna przesyłka Dpd z tym samym problemem, zamówienie numer 632df36f-fa56-11ec-a1ba-f5e0e62fb3a3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ksiazki_Izabelin, czy komunikat o błędzie jest taki sam, co wcześniej (zamówienie e6d64344-f84b-11ec-84e0-d14fcf2a5486)? Jeśli tak, wtedy problemem była zbyt długa nazwa ulicy w adresie nadawcy (więcej niż 36 znaków).
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂