Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam przy generowaniu przesyłki mam błąd:
...Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem...
Jak rozwiązać ten problem
@kasjopeja_com_pl Sprawdź proszę czy masz podany poprawny adres nadawcy w książce adresowej tutaj?
Sprawdziłam, nie widzę niczego nieprawidłowego w podanym adresie. Cały czas jest ten sam. Czy czegoś nie powinno być w adresie? Wcześniej nadawałam bez problemu.
@kasjopeja_com_pl Czy przy adresie pojawia się jakiś komunikat np. dotyczący liczby znaków?
Komunikat się nie pojawił . Usunełam i dodałam adres na nowo. Wygląda na to że ten zabieg pomógł . Super. Dziękuje bardzo za sugestie i pomoc:)
Dzień dobry, pozwolę sobie podpiąć się pod temat.Mam ten sam problem, nie pomaga wpisywanie na nowo danych.
Wyskakuje taki napis :
Błąd przetwarzania
Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem
Numer zamówienia e6d64344-f84b-11ec-84e0-d14fcf2a5486
Proszę o pomoc.Pozdrawiam
@Ksiazki_Izabelin konsultuję Twoje zgłoszenie z działem technicznym, wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Dziękuję
Pewnie twoja nazwa ulicy jest za długa (nie może przekraczać 26 znaków), skróć ją w Książce adresowej a na pewno pomoże
DPD wysyłałem już wielokrotnie i to pierwszy taki przypadek więc to chyba nie o to chodzi.
Również nadawałam wielokrotnie bez problemu, pojawił się komunikat jak u Ciebie. U mnie pomogło usunięcie adresu w książce adresowej i dodanie na nowo
Następna przesyłka Dpd z tym samym problemem, zamówienie numer 632df36f-fa56-11ec-a1ba-f5e0e62fb3a3
@Ksiazki_Izabelin, czy komunikat o błędzie jest taki sam, co wcześniej (zamówienie e6d64344-f84b-11ec-84e0-d14fcf2a5486)? Jeśli tak, wtedy problemem była zbyt długa nazwa ulicy w adresie nadawcy (więcej niż 36 znaków).