Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wczoraj sprzedałem choinkę, jednak status płatności nadal widnieje jako „płatność rozpoczęta” i do tej pory się nie zmienił.
Przy zamówieniu znajduje się numer telefonu klientki, więc zadzwoniłem, aby upewnić się, czy klientka zamierza anulować zamówienie, ponieważ płatność nie została zakończona i widnieje jako „płatność rozpoczęta”.
Klientka potwierdziła, że zakup był zamierzony i twierdzi, że pieniądze zostały pobrane z jej konta. Poprosiła, aby poczekać.
Wiem, że czasem takie sytuacje się zdarzają i płatność dochodzi z opóźnieniem, dlatego postanowiłem jeszcze wstrzymać się z anulowaniem zamówienia.
Proszę o informację, czy mogę przekazać identyfikator płatności, aby Państwo sprawdzili, co dokładnie dzieje się z tą transakcją.
Z góry dziękuję za pomoc.
@HYDROREN czy chodzi o zamówienie numer d01863d1-bd2e-11f0-96a4-59e9017b0933?
Nie. Chodzi o to zamówienie:
@HYDROREN Ja podałam Ci numer zamówienia, a Ty pokazałeś mi numer płatności, ale to jest dokładnie to samo zamówienie. Skontaktujemy się z kupująca w sprawie tego zakupu i wyjaśnimy jej sytuację.
No tak myślałem tylko że nie wiem jak się sprawdza numer zamówienia z takim ciągiem literowym i wolałem podać numer płatności by niczego nie pomylić.
czytanie ze zrozumieniem się kłania😉
Już ogarnięte 😉 Znalazłem gdzie to się sprawdza. Następnym razem już będę wiedział 😏 Ale dzięki za lekcję!