anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z paczka zniszczona w transporcie allegro lokalnie

Client:88274190
#7 Wielbiciel#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Sprzedalam gladzik Apple za 200 PLN, natychmiast zapakowalam w 3 koperty bomblowe i karton i wyslalam przez Allegro inpost. Gladzik dodarl do kupujacego rozbity w drobny mak! Co robic w takiej sytuacji? Czy kupujacy lub ja mozemy wygenerowac etykiete zwrotna? Gdzie szukac pomocy w sprawie uszkodzenia przesylki? Drobna paczka, bardzo dorze zapakowana, ja fizycznie nie wiem co ktos musial robic zeby ja rozwalic. Nie chce tez oddawac pieniedzy w ciemno bez weryfikacji numeru seryjnego...a wyglada ze niema innej opcji.

Pomocy

 

IMG_0746.jpeg

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie to odpowiedzialność prywatnego sprzedającego kończy się na wysłaniu, niech kupujacy składa reklamację.

oznacz moderatorów

Client:88274190
#7 Wielbiciel#

Hmmm, ciekawa rada ale nie zawsze chodzi o przepisy. Czlowiek kupil, zaplacil...nie jego wina. Nie chcial bym zeby ktos takie cos na mnie przerzucal. Pieniadze mu oddam, tylko nawet nie ma opcji zwrocenia gladzika przez allegro! Chcialabym chociaz sprzwdzic numer seryjny. To bylo na prawde dobrze zapakowane i lekkie, wiec kurier chyba musial na tym pianino postawic....Od rzucania nic by sie nie stalo...

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Zgodnie z prawem ty jako prywatny sprzedający odpowiadasz za przesyłkę do momentu jej nadania - czyli do momentu umieszczenia paczki w paczkomacie lub np. Przekazania kurierowi. Potem odpowiedzialność przechodzi na kupującego i to on powinen złożyć reklamację do przewoźnika. 

Nie musisz przyjmować takiego zwrotu bo nie odpowiadasz za uszkodzenia w transporcie. 

oznacz moderatorów

Client:88274190
#7 Wielbiciel#

Ok dziekuje...  Myslalam ze ludzie sa po prostu nie pomocni dla innych, ale wyglada na to ze faktycznie ja nie moge nic zrobic i to kupujacy musi zlozyc reklamacje... Troche bez sensu...czlowiek chyba nie zawinil. Nie wiem.... powaznie nie rozumiem co trzeba bylo robic z ta paczka zeby to rozwalic...

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Niech kupujący składa reklamację do przewoźnika ma na to 7dni ty nie odpowiadasz za uszkodzenie w transporcie kasy oddawać nie musisz w sumie nic cię od momentu nadania sprawa nie obchodzi.

oznacz moderatorów

Client:88274190
#7 Wielbiciel#

Dziekuje

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:88274190 przy sprzedaży prywatnej, ryzyko utraty czy uszkodzenia przechodzi na kupującego w momencie wydania paczki przewoźnikowi, poproś kupującego niech spisze protokół szkody https://inpost.pl/protokol a potem złoży reklamację https://inpost.pl/reklamacja tyle że jak ją odrzucą za złe pakowanie to Ty za to odpowiadasz i będziesz musiała oddać kasę lub wymienić produkt 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:88274190
#7 Wielbiciel#

Dzieki, nie mam problemu ze zwroceniem pieniedzy, towaru nie wymienie bo drugiego nie mam... Warto jednak sprobowac odzyskac pieniadze zamiast zwracac je w ciemno...

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@Client:88274190 ja już miałem przez 4 lata 2 takie "kwiatki" co im towar upadł podczas rozpakowywania - takie mam przynajmniej przypuszczenia gdyż jak wysłałem wideo z pakowania paczki szybko ucichł temat w oby dwóch przypadkach

A też były to kruche rzeczy w tym przypadku lampy samochodowe, które pakuję zawsze aż nad to... gdzie jakbym wyszedł z firmy do punktu kurierskiego na piechotę mógłbym sobie spokojnie tą paczkę kopać po ziemi jak piłkę 🙂

oznacz moderatorów

Client:88274190
#7 Wielbiciel#

Dziekuje, sprawa wydaje mi sie troche podejrzana... Mala paczka, nadana jako mala paczka... Bardzo dobrze zapakowana... Slon musial by na tym stanac zeby cos sie stalo.../ Rzucanie lekkim przedmiotem go nie zniszczy tym bardziej ze byl w wielu warstwach ochronnych i kartonie... Dziekuje za porade.. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:88274190  hmm oceniając po zdjęciu przedmiot upadł na róg. I teraz zaczyna sie problem czy upadł w trakcie przewozu czy też wysunął sie z koperty podczas rozpakowywania. Ja osobiście bardziej niż przedmiot chciałbym zobaczyć opakowanie. Jeśli opakowanie będzie miało zmasakrowany narożnik - kurier. Jelsi opakowanie byłoby całe - odstawiam że przy rozpakowywaniu po prostu wysunął sie kupującemu z koperty i niefortunnie upadl.

Na zwrot z reklamacji z inpostu tak czy inaczej bym nie liczył w odpowiedzi pewnie przyjdzie 

1) złe zabezpieczenie przeyłki

2) brak odpowiedniego oznakowania - ostrożnie szkło

Ale tematem wyglądu opakowania bym sie zainteresował choćby po to aby sprawdzic uczciwośc kupującego. Patrząc po uszkodzeniach jeśli produkt by po prostu pękł od naprężenia - nie byłby odłamków w narożniku, jeśli by został przygniecony uderzeniam narożnik pęknięcia nie byłyby aż tak duże. Wiec moim zdaniem upadek na narożnik a reszte powinien pokazać stan opakowania - kopert, kartonu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@_Likos_ mądra dedukcja, ps on leży na opakowaniu 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:88274190 słoń nadepnął no nie ale wózkiem widłowym albo busem po paczce przejechać to inpost potrafi

oznacz moderatorów