Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbowałam aktywować wypłaty PayU wykonałam przelew weryfikacjyjny który do mnie wrócił po kilku dniach . A moje konto nie zostało zweryfikowane i nie mogę wypłacić środków proszę o pomoc
@Client:113401478 Cześć 🙂 Z tego, co widzę, przelew zlecono do Przelewy24 i wypłaty od tego operatora masz już aktywne na swoim koncie.
Żeby aktywować wypłaty u operatora PayU (na którym są Twoje środki do wypłaty) musisz zlecić drugi przelew. Jeśli to zrobiłaś, to prześlij potwierdzenie tego przelewu przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Gdy wejdę na formularz jaka opcje mam wybrać ? I jak dodać załącznik ?
@Client:113401478 Wpisz treść swojego zgłoszenia i kiedy wybierzesz opcję kontaktu mejlowego, pojawi się możliwość dodania załącznika
Dziękuję bardzo za wskazówki już wysłałam 😉