anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z payu

Client:113401478
#8 Zapaleniec#

Próbowałam aktywować wypłaty PayU wykonałam przelew weryfikacjyjny który do mnie wrócił po kilku dniach . A moje konto nie zostało zweryfikowane i nie mogę wypłacić środków proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:113401478 Cześć 🙂 Z tego, co widzę, przelew zlecono do Przelewy24 i wypłaty od tego operatora masz już aktywne na swoim koncie. 

Żeby aktywować wypłaty u operatora PayU (na którym są Twoje środki do wypłaty) musisz zlecić drugi przelew. Jeśli to zrobiłaś, to prześlij potwierdzenie tego przelewu przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

Client:113401478
#8 Zapaleniec#

Gdy wejdę na formularz jaka opcje mam wybrać ? I jak dodać załącznik ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:113401478 Wpisz treść swojego zgłoszenia i kiedy wybierzesz opcję kontaktu mejlowego, pojawi się możliwość dodania załącznika 

oznacz moderatorów

Client:113401478
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za wskazówki już wysłałam 😉

oznacz moderatorów