Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym dokonać przelewu weryfikacyjnego z konta firmowego, jednak nie do końca jest to możliwe, ponieważ w momencie kliknięcia "wykonaj przelew " kieruje mnie do strony mojego banku ale na konto prywatne. Kontaktowałem się w tej sprawie z bankiem, poinformowali mnie, że może tak się dziać, lecz nie mogą nic z tym zrobić. Jedynym rozwiązaniem jest przelew tradycyjny, którego nie mogę wykonać ( albo BLIK albo logowanie na konto, które nie łączy z kontem firmowym). Proszę o wskazówki. Z góry dziękuje.
Dziękuje za wiadomość, już mamy konto aktywne 🙂
Witam , mam ten sam problem, a niema z waszą firmą żadnego kontaktu pisałem email o odblokowanie tej opcji i nic nawet nie dostałem odpowiedzi , troszkę lekceważąco podchodzicie do klientów