anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przelewem weryfikacyjnym

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Chciałbym dokonać przelewu weryfikacyjnego z konta firmowego, jednak nie do końca jest to możliwe, ponieważ w momencie kliknięcia "wykonaj przelew " kieruje mnie do strony mojego banku ale na konto prywatne. Kontaktowałem się w tej sprawie z bankiem, poinformowali mnie, że może tak się dziać, lecz nie mogą nic z tym zrobić. Jedynym rozwiązaniem jest przelew tradycyjny, którego nie mogę wykonać ( albo BLIK albo logowanie na konto, które nie łączy z kontem firmowym). Proszę o wskazówki. Z góry dziękuje. 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepzeever przykro mi, ale w takim wypadku pozostaje wykonanie przelewu tradycyjnego, czy możesz napisać, dlaczego jest to niemożliwe? 
Rozumiem, że w banku nie podsunęli tego rozwiązania, ale zastanawiam się, czy użycie karty incognito nie byłoby pomocne, ponieważ być może to zapamiętane ciasteczka prowadzą do logowania na prywatne konto. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za informację. Wykonanie przelewu jest nie możliwe, na ten moment, przelew który zrobiliśmy blikiem jest w trakcie weryfikacji, lecz podejrzewamy ,że weryfikacja nie przejdzie , ponieważ ściągnęło nam pieniądze właśnie z konta prywatnego. Chcąc zrobić poprawny przelew, aby zweryfikować konto odsyła nas do konta prywatnego. W załączniku przesyłam screeny.screen 1 .pngscreen 2 .png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepzeever czy dobrze rozumiem, że nie możesz zalogować się na konto firmowe i tam wykonać przelew korzystając z płatności internetowej? Czy to zrzut z karty Incognito? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Tak , nie mogę zalogować się na konto firmowe i wykonać przelewu. Moje konto jest w trakcie weryfikacji, nie mam możliwości wybrania z listy " przelew tradycyjny" . Z karty incognito nie korzystałam, proszę o wskazówki jeśli to pomoże. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepzeever nie do końca rozumiem, przelew powinien być wykonany przez właściciela konta firmowego z bankowego konta firmowego, do którego osoba, która wykonuje ten przelew powinna mieć dostęp. Więc jeśli nie masz danych do logowania do bankowego konta firmowego, to przelew weryfikacyjny powinien wykonać ktoś, kto je ma. 
Karta incognito jest dostępna w każdej przeglądarce. Nie wiem z jakiej korzystasz, ale np. w Chrome trzeba kliknąć na trzy kropki w prawym górnym rogu ekranu i wybrać "nowe okno incognito" żeby z niej skorzystać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Nie do końca jest to jasne, z tego co widzę. Wiem co to jest konto incognito i jak z niego korzytać , ale jak wyżej podałem informację ,że nie korzytałem w tej sytuacji ( czyli płatność z konta incognito). Wytłumaczę jeszcze raz mniej więcej o co nam chodzi: W trakcie weryfikacji "ustaw wypłaty środków" osoba uprawiona zrobiła przelew BLIK, nie logowała się do systemu banku i nie zrobiła przelewu bezpośredniego( tylko BLIK) . Okazało się, że 1 zł nie zostało ściągnięte z konta firmowego tylko z konta prywatnego ( tutaj już na tym etapie podlinkowało nam do konta prywatnego, mimo że to był BLIK). Chcieliśmy ponownie wykonać przelew , ale konto jest w trakcie weryfikacji a klikając w opcję na dole po lewej stronie " ponów przelew online" kieruje nas do konta prywatnego ( screen 1 ). Czyli nie możemy zrobić przelewu, dopóki konto jest w trakcie weryfikacji ( po odblokowaniu weryfikacji , będzie można zrobić przelew tradycyjny )  moje pytanie czy możemy odblokować, weryfikację, jeśli chodzi o ustawienie wpłat środków? Czy musimy czekać, do momentu, aż allegro zweryfikuje nam ten trefny przelew , który poszedł z konta prywatnego i nie jest podłączony do firmy ( odrzuci nam weryfikację ). Czy możemy to zrobić wcześniej, czekamy już 2 dzień a zależy nam na uruchomieniu sprzedaży. Z góry dziękuje za informację .

screen 1 .png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepzeever oki, dziękuję za wyjaśnienie! W takim przypadku odblokujemy zmianę metody weryfikacji na przelew tradycyjny. Wtedy otrzymacie dane na które będziecie mogli wykonać przelew weryfikacyjny "ręcznie" z właściwego rachunku 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Super! Bardzo dziękujemy 🙂

oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Proszę o informację dlaczego nasza weryfikacja danych trwa tak długo?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Długo to znaczy ile? Zwykle jak wszystko się zgadza to trwa do 5 dni roboczych.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@kolekcjoner608 nie prawda. 

@sklepzeever bo to jest tak, że jak się nie upomnisz to możesz nigdy nie przebrnąć przez weryfikację, która trwa zwykle od godziny do nieskończoności. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek Ja podaję jak to trwa zwykle na podstawie swoich odczuć jak i innych co tu na forum pisali .Myślę że tylko mały procent się upomina ,często takich co nie do końca mają dane zgodne.

oznacz moderatorów

RuchBiblijnyPl
#7 Wielbiciel#

Czy wy też zauważyliście że allegro bardzo lekceważy swoich klientów.

oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

Dziś jest 6 dzień

oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Czy jest ktoś w stanie pomóc odnośnie weryfikacji danych firmy? Weryfikacja trwa już 6 dzień, napisałam do allegro - cisza, napisałam na forum gadane zero pomocy. Do kogo mogę się zgłosić w tej sprawie ? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepzeever napisz proszę czy wykonaliście przelew tradycyjny na właściwe dane? Czy możesz przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl? Skontaktujemy się z operatorem w tej sprawie.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

@la_nika niestety nie wykonaliśmy przelewu, ponieważ mamy nadal zablokowaną weryfikację. Nie możemy nic zrobić na ten moment, dopóki allegro potwierdzi bądź odrzuci weryfikację . Wysyłam screen .weryfikacja konta.png

oznacz moderatorów

sklepzeever
#8 Zapaleniec#

???????

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sklepzeever bardzo przepraszam, że to tak długo trwa. Widzę, że koleżanka odblokowała możliwość wykonania przelewu tradycyjnego, nie wiedziałam, że nie wydarzyło się to po mojej konsultacji z zespołem, który zajmuje się tym obszarem. 
Dziękuję za przesłanie potwierdzenia tego przelewu,  gdy tylko otrzymamy potwierdzenie od operatora, że konto jest aktywne, napiszemy w sprawie nr 32736966.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów