Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym dokonać przelewu weryfikacyjnego z konta firmowego, jednak nie do końca jest to możliwe, ponieważ w momencie kliknięcia "wykonaj przelew " kieruje mnie do strony mojego banku ale na konto prywatne. Kontaktowałem się w tej sprawie z bankiem, poinformowali mnie, że może tak się dziać, lecz nie mogą nic z tym zrobić. Jedynym rozwiązaniem jest przelew tradycyjny, którego nie mogę wykonać ( albo BLIK albo logowanie na konto, które nie łączy z kontem firmowym). Proszę o wskazówki. Z góry dziękuje.
@sklepzeever przykro mi, ale w takim wypadku pozostaje wykonanie przelewu tradycyjnego, czy możesz napisać, dlaczego jest to niemożliwe?
Rozumiem, że w banku nie podsunęli tego rozwiązania, ale zastanawiam się, czy użycie karty incognito nie byłoby pomocne, ponieważ być może to zapamiętane ciasteczka prowadzą do logowania na prywatne konto.
Dziękuje za informację. Wykonanie przelewu jest nie możliwe, na ten moment, przelew który zrobiliśmy blikiem jest w trakcie weryfikacji, lecz podejrzewamy ,że weryfikacja nie przejdzie , ponieważ ściągnęło nam pieniądze właśnie z konta prywatnego. Chcąc zrobić poprawny przelew, aby zweryfikować konto odsyła nas do konta prywatnego. W załączniku przesyłam screeny.
@sklepzeever czy dobrze rozumiem, że nie możesz zalogować się na konto firmowe i tam wykonać przelew korzystając z płatności internetowej? Czy to zrzut z karty Incognito?
Tak , nie mogę zalogować się na konto firmowe i wykonać przelewu. Moje konto jest w trakcie weryfikacji, nie mam możliwości wybrania z listy " przelew tradycyjny" . Z karty incognito nie korzystałam, proszę o wskazówki jeśli to pomoże.
@sklepzeever nie do końca rozumiem, przelew powinien być wykonany przez właściciela konta firmowego z bankowego konta firmowego, do którego osoba, która wykonuje ten przelew powinna mieć dostęp. Więc jeśli nie masz danych do logowania do bankowego konta firmowego, to przelew weryfikacyjny powinien wykonać ktoś, kto je ma.
Karta incognito jest dostępna w każdej przeglądarce. Nie wiem z jakiej korzystasz, ale np. w Chrome trzeba kliknąć na trzy kropki w prawym górnym rogu ekranu i wybrać "nowe okno incognito" żeby z niej skorzystać.
Nie do końca jest to jasne, z tego co widzę. Wiem co to jest konto incognito i jak z niego korzytać , ale jak wyżej podałem informację ,że nie korzytałem w tej sytuacji ( czyli płatność z konta incognito). Wytłumaczę jeszcze raz mniej więcej o co nam chodzi: W trakcie weryfikacji "ustaw wypłaty środków" osoba uprawiona zrobiła przelew BLIK, nie logowała się do systemu banku i nie zrobiła przelewu bezpośredniego( tylko BLIK) . Okazało się, że 1 zł nie zostało ściągnięte z konta firmowego tylko z konta prywatnego ( tutaj już na tym etapie podlinkowało nam do konta prywatnego, mimo że to był BLIK). Chcieliśmy ponownie wykonać przelew , ale konto jest w trakcie weryfikacji a klikając w opcję na dole po lewej stronie " ponów przelew online" kieruje nas do konta prywatnego ( screen 1 ). Czyli nie możemy zrobić przelewu, dopóki konto jest w trakcie weryfikacji ( po odblokowaniu weryfikacji , będzie można zrobić przelew tradycyjny ) moje pytanie czy możemy odblokować, weryfikację, jeśli chodzi o ustawienie wpłat środków? Czy musimy czekać, do momentu, aż allegro zweryfikuje nam ten trefny przelew , który poszedł z konta prywatnego i nie jest podłączony do firmy ( odrzuci nam weryfikację ). Czy możemy to zrobić wcześniej, czekamy już 2 dzień a zależy nam na uruchomieniu sprzedaży. Z góry dziękuje za informację .
@sklepzeever oki, dziękuję za wyjaśnienie! W takim przypadku odblokujemy zmianę metody weryfikacji na przelew tradycyjny. Wtedy otrzymacie dane na które będziecie mogli wykonać przelew weryfikacyjny "ręcznie" z właściwego rachunku 🙂
Super! Bardzo dziękujemy 🙂
Dzień dobry,
Proszę o informację dlaczego nasza weryfikacja danych trwa tak długo?
Długo to znaczy ile? Zwykle jak wszystko się zgadza to trwa do 5 dni roboczych.
@kolekcjoner608 nie prawda.
@sklepzeever bo to jest tak, że jak się nie upomnisz to możesz nigdy nie przebrnąć przez weryfikację, która trwa zwykle od godziny do nieskończoności.
@sl-aw-ek Ja podaję jak to trwa zwykle na podstawie swoich odczuć jak i innych co tu na forum pisali .Myślę że tylko mały procent się upomina ,często takich co nie do końca mają dane zgodne.
Czy wy też zauważyliście że allegro bardzo lekceważy swoich klientów.
Dziś jest 6 dzień
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy jest ktoś w stanie pomóc odnośnie weryfikacji danych firmy? Weryfikacja trwa już 6 dzień, napisałam do allegro - cisza, napisałam na forum gadane zero pomocy. Do kogo mogę się zgłosić w tej sprawie ?
@sklepzeever napisz proszę czy wykonaliście przelew tradycyjny na właściwe dane? Czy możesz przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl? Skontaktujemy się z operatorem w tej sprawie.
@la_nika niestety nie wykonaliśmy przelewu, ponieważ mamy nadal zablokowaną weryfikację. Nie możemy nic zrobić na ten moment, dopóki allegro potwierdzi bądź odrzuci weryfikację . Wysyłam screen .
???????
@sklepzeever bardzo przepraszam, że to tak długo trwa. Widzę, że koleżanka odblokowała możliwość wykonania przelewu tradycyjnego, nie wiedziałam, że nie wydarzyło się to po mojej konsultacji z zespołem, który zajmuje się tym obszarem.
Dziękuję za przesłanie potwierdzenia tego przelewu, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie od operatora, że konto jest aktywne, napiszemy w sprawie nr 32736966.