Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na poczcie odrzucono mi przesyłkę Smart. Proszono o jakiś identyfikator (panie same nie wiedziały o co dokładnie chodzi). Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że wygenerowały się dwa listy przewozowe. Do pierwszego nie posiadam etykiet i nie wiem jak je wygenerować (ponownie, choć nigdy ich nie miałem). Prawdopodobnie coś się zadziało przy tworzeniu przesyłki.
Mogę usunąć pierwszy list przewozowy (numer), ale nie wiem, czy to rozwiąże problem.
Nie wiem jak dotrzeć do etykiety z tego pierwszego listu
Proszę o pomoc
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ podaj numer zamówienia to sprawdzą 🙂
@FundacjaBIEDA Cześć. 🙂 Sprawdź, czy w tej zakładce do tego zamówienia znajdziesz obie etykiety: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/wysylam/lista-przesylek
Tak. Są obie. Nie mogłem znaleźć tego miejsca (tej listy)
Spróbuję jutro z tą etykietą, której nie miałem.
Z tamtą etykietą nadal to samo 00159007738232933060 i 00159007738232933947 są wygenerowane ale każda nie wchodzi na poczcie i jest prośba o jakąś kartę ID
@FundacjaBIEDA status obu tych przesyłek wskazuje, że zostały nadane i wysłane.
00159007738232933060 i 00159007738232933947 czy na pewno chodzi o te przesyłki?
Tak. Niestety chodzi o dowolną z nich. Nie rozumiem, czemu dwie paczki(listy) się wygenerowały. Nie wiem czemu są nadane, jeżeli nie nadawaliśmy żadnego z nich. Dzwoniłem do klienta i nic nie otrzymał i zapewne nie otrzyma. Na stronie poczty w śledzeniu jest wyrażnie też informacja o tym, że od 28go nic się nie dzieje z tymi paczkami. Podkreślę jeszcze raz, że do klienta ma dojść tylko jedna niewielka paczka.
Andrzej
@FundacjaBIEDA zgłosiłam problem i wyjaśniamy sprawę z Pocztą Polską, czy możesz napisać w jakiej placówce próbowałeś nadać przesyłki?
FUP 17 tak jak jest podawane w sledzeniu paczek
Przez jakiś czas zastanawiałem się nad tym czemu miejsce nadania jest takie jak najczęściej używana poczta, ale przecież przy generowaniu listu podaje się pocztę nadania.
Halo halo? Co dalej? Muszę coś odpowiedzieć klientowi, albo inaczej wysłać paczkę.
@FundacjaBIEDA przepraszam, że jeszcze nie wróciłam z informacją, wynika to z tego, że czekamy jeszcze na potwierdzenie od przewoźnika. Podejrzewamy, że problem spowodowało to, że na formularzu wysyłki został podany inny Urząd Nadania, niż FUP 17, w którym próbowałeś nadać przesyłkę, ale dopóki nie potwierdzi tego poczta nie mamy pewności.
Ostatnio pytałem o ten temat, ponieważ były numery urzędów pocztowych podwojone, a niektórych brakowało. Otrzymałem informację o tym, że moge wpisać dowolną i nadać w najbliższej. Mimo to jestem pewny, że od jakiegoś czasu mam na stałe najbliższy urząd domyślnie i za każdym razem się on wyświetla. Nie mniej jednak potrzebuję odpowiedzi, bo wiecie... statystyki wymyślone przez Was będą mnie ciążyły, a nie Wam.
@FundacjaBIEDA jasne, rozumiem. Przypomniałam się już w tej sprawie i gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!
@FundacjaBIEDA mamy odpowiedź, nie jest to związane z Urzędem nadania jak przypuszczaliśmy, ale z problemami technicznymi poczty.
28 listopada 2022 roku nastąpiło błędne potwierdzenie nadania przesyłek o wskazanych numerach. System okienkowy nie pozwala na ponowne przyjęcie przesyłek o numerach już przyjętych/nadanych, dlatego najszybszym rozwiązaniem będzie przygotowanie nowych etykiet z nowymi numerami przesyłek. Problem nie powinien się już powtórzyć.
Udało się po wygenerowaniu kolejnego listu. Na miejscu jednak się okazało, że taki sam problem był z jeszcze jednym zestawem. Tak samo list niewiedzieć czemu wygenerowany 2x i oba "wysłane".