Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Po ponad 15 latach sprzedaży napotkałem problem z którym nie wiem za bardzo jak mam sobie poradzić. Od początku, klient kupił na tej aukcji 10239424788 12 sztuk papieru. Zapłacił 12x3,89, towar został porządnie zapakowany i nadany tego samego dnia. Dziś otrzymuję wiadomość że nie dostał swojego zamówienia i prosi o dosłanie 11 opakowań papieru. Nie bardzo na początku zrozumiałem o co chodzi więc zadzwoniłem do Pana. Poinformował mnie że otrzymał tylko 12 szt/rolek i brakuje w jego zamówieniu 11 opakowań. On zamówił 144 sztuki. Od razu poinformował mnie że porobił sobie screeny żebym czasem nic nie kombinował albo nie zmieniał aukcji. Napisałem wiadomość do allegro on w tym czasie otworzył dyskusję. W rozmowie jasno dał do zrozumienia że wie ile kosztuje 1 szt ale jego to nie obchodzi bo wg. niego on powinien dostać 144 rolki za 40 parę złotych... mamy wystawione dwie aukcje z tym produktem w jednej jako cała zgrzewka/opakowanie 12szt a w drugiej na 3,89 za sztukę na której on kupił. Aukcja nie zmiennie wystawiona już bardzo długo, nikt nigdy nie miał problemu z jej zrozumieniem. Co najśmieszniejsze ten sam człowiek pół roku temu kupował dokładnie to samo i dostał dokładnie to samo co tym razem, tyle tylko że wtedy nie miał problemu i nie próbował wyciągnąć od nas 12 opakowań zbiorczych w cenie 12 rolek. W dyskusji wyskoczyło coś o złożeniu reklamacji. Co mam robić?? 12 opakowań zbiorczych to około 500 złotych wartości które ten człowiek oczekuje mieć za 47 zł. W rozmowie telefonicznej ewidentnie dało się wyczuć że ten młodzieniec jest na nie przygotowany. Tyle lat sprzedaży ale czegoś takiego się nie spodziewałem.
Kilka lat była wystawiona ta oferta i dla każdego jasna i przejrzysta do wczoraj. Pojedynczy produkt nie ma kodu ean. Nie wszyscy mają potrzebę kupować całe zgrzewki. Opisane wszystko dokładnie no ale... Nie mają lekko sprzedający na allegro
Lokalnie ma jeszcze 5 dni to nie aż taka tragedia. Na głównym mamy 30 dni !. Skrócisz termin na stronie o mnie, bo oczywiście w ofercie nie wolno to żaden nie zauważy i oni mają prawo po 30 dniach płacić. Oczywiście wiadomo, że z tych co nie zapłacą w 10 dni przy długich licytacjach to większość już nie zapłaci... Nie mam tego jakoś bardzo dużo ale to wkurza. Wystarczyła by krótka wiadomość w stylu " kasę mam wtedy i wtedy i na pewno biorę" lub " przepraszam rozmyśliłem się i rezygnuję". A naprawdę ze świecą szukać kupującego, który ma tyle przyzwoitości by powiadomić.
A tutaj co tu dużo mówić. Przez to pół roku poszła opinia, że allegro oddaje kasę za darmo. Kiedyś klientowi to by nie przyszło do głowy, ale poczytał że inni dostają to też chce. I szczerze to wcale nie zdziwiła bym się gdyby zakończył to jako nie rozwiązaną, bo on chce towar a nie kasę. I startował do project.
Ehhh, powiem tak, ja osobiście czekam, aż się reszta aukcji (wszystkie od 1zł) zakończy, i jak ludzie nie zapłacą, przenoszę się ze sprzedażą fantów na **piiip**, może tam będzie lepiej.
Oho, nazwa konkurencyjnego portalu, którego nazwa zaczyna się na e, następnie ma w nazwie duże B, potem jeszcze a i y widzę, że należy do niecenzuralnych 😉
@xerima_mielec no to nakarmileś patusa a jeszcze natyw w gratisie dostaniesz i tak. Jak na przyszłość chcesz zwracać to chociaz pismo pisz powolująć sie na art z kc o ewidentnej omyłce i anulując transakcję
Wcale nie jestem zadowolony z tego co zrobiłem, pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją i takim klientem. Człowiek mi ciśnienie podniósł maksymalnie ( nie chodzi o 50 zł) tylko o całą tę sytuację. Może trochę pochopna decyzja ale od dziś jestem na urlopie i chciałem mieć to z głowy.
Tak się zastanawiam bo kilka razy zdarzyło mi się już tu pisać dlaczego jakiś mod, ktoś z allegro nie bierze udziału w tym? nic nie doradzi, objaśni jak na przyszłość się zachować w takiej sytuacji.
@xerima_mielec to można powiedzieć żeś się uchował do tej pory tej patologii jest od groma na allegro polecam kupić kamerę i stół do pakowania i przyjmowania zwrotów na monitoringu zaoszczędzisz kopę hajsu
@xerima_mielec Dobrze Ci się wydaje. Jest sporo osób które tylko czekają na wyłapanie błędu.
Obserwuję sobie Pepperka i co tam czasem ludzie wypisują w komentarzach to dramat.
Tu przykład komentarza do jednej wrzutki z ewidentnym błędem cenowym na allegro właśnie.
Każda z osób doskonale wiedziała, że to najzwyklejszy błąd w cenie ale nakupowali i nawalili negatywów sprzedajacemu...
@komis-bell wziąć takiego zgłosić na polcję z kilku artykułów i żeby w sądzie się tłumaczył z tego cwaniactwa
masakra jakaś!! to samo z tymi zakupami przedmiotów za 2,3,4 złote dokładaniem czegoś na siłę tylko po to by mieć wysyłkę za darmo. Przy każdej takiej transakcji jest się w plecy, na prowizji, na opakowaniu, na poświęconym czasie. Zauważyłem że spora część wypakowuje towar pod paczkomatem pakuje to byle jak i wrzuca po minucie do skrytki. Kurczę człowiek się naprawdę stara a dostaje dosłownie po pysku...
@xerima_mielec witamy w patoallegro serwisie promowania dziadostwa zakupowego ale cię pocieszę zernij sobie na nowe wytyczne do protecta... kupujący niedługo będa wyć z nerwów
@az1rael Ja tu się dziś od rana biję z myślami czy wystawić pozytywa z 1/5 gwiazdek za zgodność z opisem czy olać i nie wystawiać w ogóle oceny a niektórzy bez skrupułów walą negatywy jak popadnie... i jeszcze liczą na jakieś benefity za to. Masakra 😐
@komis-bell a co ci ktoś zrobił że zasłużył na 1 z 5 gwiazdek łapka w górę?
@az1rael Podrobione końcówki do szczoteczki elektrycznej opisane jako "oryginalne".
Sprzedający nawet nie próbował się tłumaczyć tylko poprosił o odesłanie - także był świadomy co sprzedaje w mojej opinii.
Na plus dobry kontakt, szybka wysyłka i błyskawiczny zwrot pieniędzy - staram się jednak oceniać transakcję jako całość dlatego pozytyw. Chociaż nie wiem czy negatyw w tym wypadku nie byłby jednak słuszny.
@komis-bell ponieważ sprzedawca nie jest producentem końcuwek wątpliwej oryginalności a tylko towar sprzedaje to poleciałbym po produkcie oceniając je na tle oryginału a za obsługę dałbym 5 pamiętaj że ci pracownicy nie mają wpływu co im szef za dziadostwo nakupuje oni mają to sprzedać 😕 jak widzisz starają się przynajmniej byś miał zwrot szybko i bezproblemowo ze swojej strony, a opis zaciąga na eanie z katalogu więc ciężko nie robić z siebie głupa bo co napiszą do allegro żeby zmienili 1 słówko wywalili
@az1rael Zwrot błyskawiczny bo pewnie boją się negatywa z opisem co oferują na aukcjach za szrot 😂
@komis-bell też ale w rzeczywistości taki pracownik zwykle jest mu wstyd że musi taki szrot wystawiać i sprzedawać więc przynajmniej stara się ciebie dobrze obsłużyć
Wątpię że tam jest w ogóle jakiś pracownik. Działalność założona trzy miesiące temu.
@komis-bell powiem tak jak ktoś wie że sprzedaje szajs to z drugiej strony nie będzie się przykładał do obsługi chyba że ma rozdwojenie osobowości, pewnie mają stażyste albo na pracach interwencyjnych z pup
@az1rael Dla laika te końcówki są nie do odróżnienia od oryginału na pierwszy rzut oka... ale wystarczy położyć obok oryginał i wszystko staje się jasne.
Tu nawet opakowanie zbiorcze było podrobione w całości.