anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z weryfikacją konta PayU - co dalej?

slodkiegoszycia
#2 Obserwator#

Po przelaniu kwoty 1.01 dostałam potwierdzenie że zweryfikowano konto Payu, udało się raz przelać środki na z Allegro na moje konto. 

Po tygodniu i kolejnej próbie przelania pieniędzy, ponownie jest prośba o przelanie 1,01 w celu weryfikacji a konto Payu znowu ma status w trakcie weryfikacji. 

O co chodzi? Czemu weryfikacja została cofnięta?

Niefajne jest też to że konta firmowe często mają spore opłaty za przelew i żeby potwierdzić konto za 1,01zł płacę jeszcze 1,50zł prowizji do Mbank.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@slodkiegoszycia Cześć. Powinnaś wykonać tylko 2 przelewy: jeden do PayU i drugi do Przelewy 24. Jeśli ponownie przelałaś 1,01 zł na poczet weryfikacji PayU - operator znowu rozpatruje Twój wniosek, dlatego trwa to tak długo. 
Po wykonaniu przelewu poczekaj proszę na odpowiedź, nie wykonuj kolejnych przelewów. Jeśli weryfikacja zostanie cofnięta, napisz do nas bezpośrednio przez ten formularz

oznacz moderatorów

slodkiegoszycia
#2 Obserwator#

Wykonałam póki co jeden przelew na Payu i konto zostało aktywowane, dostałam email potwierdzający i przelew środków z allegro na moje konto udało się zrobić raz.. ponowny przelew już nie jest możliwy bo konto wróciło statusu "w trakcie weryfikacji"

Nie chcę aktywować Przelewy24 wystarczy mi Payu, czy muszę to robić?

Tak czy inaczej obecnie nie działają ani przelewy24 ani Payu a ponowna weryfikacja kosztować mnie będzie 1,50zł. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@slodkiegoszycia Rozumiem, że nie chcesz aktywować Przelewów 24, ale jeśli w przyszłości klient dokona płatności właśnie za pośrednictwem tego Operatora, to żeby wypłacić pieniądze, będziesz musiała aktywować P24. Oczywiście, nie musisz robić tego teraz. 

W sprawie weryfikacji, napisz do nas proszę przez formularz, który wysłałam Ci wcześniej. 

 

 

oznacz moderatorów

Client:113216452
#7 Wielbiciel#

To naprawdę frustrujące doświadczenie z usługą Payu! Od 10 dni nie mogą zweryfikować mojego konta, mimo że sami poprosili o zwrot środków do weryfikacji po przesłaniu i potwierdzeniu przelewów. Teraz nadal nie mam dostępu do środków zaksięgowanych na moim koncie. To absolutnie nieakceptowalne zachowanie. Liczyłem na szybką i sprawną obsługę, a zamiast tego muszę borykać się z tym chaosem. Naprawdę rozczarowujące!

 
PS. I proszę nie pisać ze chcecie potwierdzenia wpłat  ile można wysyłać 10 razy i nawet nie potraficie zaczytać danych na wyciągach jest to jakaś pomyłka. To gdzie odesłaliście pieniądze po weryfikacji to jest wszystko udokumentowane po prostu skandal. 
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113216452 Proszę, kontynuuj rozmowę z doradcą w sprawie mailowej numer 35632099. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów