Problem z wgraniem pliku CSV

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Mam problem z wgraniem pliku csv, ciagle wyskakuje bład, że mam żle nazwane kolumny. Może ktoś miał podobną sytuację?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aska162223 Cześć. Czy to jest plik pobrany z zakładki Mój asortyment/Wystaw z pliku zgodnie z tą instrukcją? Mogę Cię prosić o wykonanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem o błędzie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aska162223 Dziękuję za zrzut. Rozumiem, że plik pobierasz z zakładki Mój asortyment lub Wystaw z pliku i podczas próby wstawienia ofert (w tej zakładce) pojawia się powyższy komunikat?
Ta informacja pokazuje się z reguły przy próbie wystawienia oferty z własnego pliku. Podczas wystawiania takiego pliku system spróbuje automatycznie rozpoznać obowiązkowe kolumny na podstawie ich nazwy - a jeśli nie uda się tego zrobić, to pojawia się prośba o zmianę nazwy kolumn na obsługiwane.
Pamiętaj również, że pliku wygenerowanego w zakładkach Mój asortyment lub Wystaw z pliku nie można wystawić na innym koncie. Powodem jest indywidualny numer ID przypisany do cenników i warunków zwrotu.
Prześlij mi proszę ten plik na spoleczosc@allegro.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wysłam z emaila [edycja]

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aska162223 Potwierdzam otrzymanie wiadomości. Prześlę plik do weryfikacji i wrócę do Ciebie z informacjami.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aska162223 Cześć! Plik, który nam przesłałaś, nie jest plikiem pobranym z zakładki Mój asortyment/Wystaw z pliku zgodnie z tą instrukcją. Najprawdopodobniej korzystasz ze złego pliku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten plik, który przesłałam dostałam z hurtowni z którą współpracuję. Hurtownia twierdzi,że z plikiem nie powinno być żadnych problemów. Obecnie na swoim koncie nie mam wystawionych produktów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aska162223 Cześć - to zmienia postać rzeczy i jest to istotna różnica, dlatego dwukrotnie pytałam, czy plik został pobrany przez Ciebie z zakładki Mój asortyment lub Wystaw z pliku.
Jeśli masz plik zewnętrzny, to skorzystaj z instrukcji wystawiania ofert z pliku csv z wykorzystaniem makr lub bez wykorzystania makr. Do swojego pliku musisz dodać kolumny z nazwami poszczególnych informacji.