Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu miałam problem z jednym klientem, zamówił, zapłacił, paczka poszła, przesyłki nie odebrał. Próbowałam się z nim kontaktować, przez allegro wiadomości, smsowo, telefonicznie- cisza. Po paru dniach dokładnie dwóch dostałam wiadomość od tegoż klienta tresci : co z moim zamówieniem? Odpisałam, że przesyłka została awizowana i zwrócona i żeby sprawdził adres czy dobry podał itd itd. Otrzymałam wiadomość zwrotną: " zwrócić moje pieniądze" dosłownie. Po tym wszystkim dostałam wiadomość od allegro że moja jakość sprzedazy jest nieakceptowalna i przez to moje aukcje będą mniej widoczne. I faktycznie od tego czasu sprzedaż spadła o 60 %. W związku z tym, co mogę zrobić, żeby sprzedaż wróciła na odpowiednie tory, nawet zastanawiam się czy nie było to zamówione prze bota...
@Monika__L raczej nie znajomość prawa jak i po stronie kupującego jak i @sklepancymonek 😞
Było poprosić o odstąpienie, chyba że to zrobił ? i oddać kasę pomniejszoną o powrót paczki bo to w tym przypadku spoczywa na konsumencie !
Jak by nie chciał poprosić o odbiór paczki i pokrycie strat i ponowną wysyłkę, a po np. 7 dniach naliczać za magazynowanie o czym go poinformować 🙂
Napisz na jakim jest to etapie ? oddałeś kasę czy co ?
Oczywiście że poprosił o zwrot pieniędzy, więc to zrobiłam. Zgłosiłam sprawę do allegro, ale wątpie że to coś pomoże.
Ja tez ale warto im pokazac nielogiczność. Oceniać coś co sie nie dostało
Serwis nie respektuje własnego regulaminu
10.1.
Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Allegro powinny być zgodne z Regulaminem, dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony praw konsumenta. Użytkownik nie może podejmować działań sprzecznych z Regulaminem, dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także działań, które negatywnie wpływają na bezpieczeństwo funkcjonowania Allegro lub szkodzą Użytkownikom.
wiesz co? Prześledziłam to.
Wyślij do allegro zgłoszenie, że wystawiono ocenę o zgodności z opisem i obsługa kupującego. O ile to drugie może oceniać, to zgodności z opisem już nie, bo to nielogiczne skoro nie widział przesyłki na oczy bo jej nie odebrał. Poproś o jakąkolwiek interwencję, bo pewnie nie da się usunąć oceny za obsługę nie usuwając całości. Ale próbuj.
Nie oceniasz zgodności to jak to ocenić? na 5 czy na 1, bez przejdzie?
Wysłałam, dostałam odpowiedź, oczywiście komentarza nie usuną ponieważ wszystko odbyło się zgodnie z zasadami allegro. Takich przypadków jak mój jest dużo więcej z tego co prześledziłam, w związku z tym mam pytanie, jak się wystrzegać takich sytuacji? Macie jakieś sprawdzone metody? Jak zweryfikować kupującego ?
Nie da sie
a jakby sie dało to nie masz prawa nie sprzedać
teraz go wsadź na listę mnk i musisz odczekać aż spadnie ze statystyk