Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu miałam problem z jednym klientem, zamówił, zapłacił, paczka poszła, przesyłki nie odebrał. Próbowałam się z nim kontaktować, przez allegro wiadomości, smsowo, telefonicznie- cisza. Po paru dniach dokładnie dwóch dostałam wiadomość od tegoż klienta tresci : co z moim zamówieniem? Odpisałam, że przesyłka została awizowana i zwrócona i żeby sprawdził adres czy dobry podał itd itd. Otrzymałam wiadomość zwrotną: " zwrócić moje pieniądze" dosłownie. Po tym wszystkim dostałam wiadomość od allegro że moja jakość sprzedazy jest nieakceptowalna i przez to moje aukcje będą mniej widoczne. I faktycznie od tego czasu sprzedaż spadła o 60 %. W związku z tym, co mogę zrobić, żeby sprzedaż wróciła na odpowiednie tory, nawet zastanawiam się czy nie było to zamówione prze bota...
Ale co masz w trackingu przesyłki
w trackingu przesyłki jest po kolei : wydana do doręczenia, awizowana, zwrot do nadawcy
Ale awizowanie i zwrot w 2 dni?
o 9:03 wydana do doręczenia a o 17:40 zwrot do nadawcy
No wlasnie
ja bym tropiła skąd zwrot do nadawcy
Moim zdaniem , ktoś to zrobił celowo, allegro powinno baczniej przyglądać się kupującym, nie tylko śrubować warunki sprzedawcom.
Tak mi wyglada
i sprobuj to wyśledzić
i udowodnic
dla swojego dobra bo widzisz jaki masz skutek
wes pod uwagę czy nie konkurencja
@sklepancymonek nic masz pozamiatane, napisz do kupującego przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarza, i do wyrównania strat jakie poniosłeś, masz 17 opinii i 1 negatywa bez likwidacji będziesz miał słabą sprzedaż bo smarta też straciłeś 😞
ps. poinformuj kupującego że paczka jest do odebrania po opłaceniu paczki a jak nie odbierze do X czasu zaczniesz naliczać za przechowanie 🙂
Załóż drugie konto bo tu szybko nie odbudujesz sprzedaży 😞
To są jakieś jaja , żeby to jeszcze faktycznie z mojej winy było to ok. Nawet jeśli teraz dostanę pare ocen pozytywnych to się nic nie zmieni ?
Niewiele się zmieni bo procentowo i tak jedna taka ocena to duży odsetek. Miałem taką sytuację, na szczęście na lokalnie. Gościu kupił coś, ja wysłałem jeszcze w ten sam dzień. On dwa albo trzy razy nie odebrał przesyłki i trafiła ona na zwrot. Oczywiście osoba prywatna nie musi zwrotu odbierać a mimo to on założył dyskusję i ja musiałem rozwiązywać jego problem. Gdzie pracownik na infolinii powiedział mi wyraźnie, że ja wszystko ze swojej strony zrobiłem ok.
Pare ocen nic nie da
przleicz sobie ile musisz uzbierać
a próbowałaś z typem rozmawiać?
Z takimi ludźmi nie da się rozmawiać. Uważają że im się coś należy a portal jeszcze w tym pomaga.
Tak ale ja był złożyła prośbę do przewoźnika o powód zawrócenia paczki
i jak będzie korzystna dla sprzedawcy to ka zacytować i dogadać sie z typem i pokazac ze nie było winy
Tak, ale to nie nasz obywatel, telefonu nie odbierał a na smsy nie odpisywał, jedynie krótkie wiadomości na allegro wysyłał.
To może tłumaczyć dlacEgo dziwnie pisał. Ale nie odpuszczaj. Wydostań info kto maczał palce w zawrotce.
Ponadto jeśli zwrot został nadany w ten sam dzień to prawdopodobnie odmówił przyjęcia. W przeciwnym przypadku kurier podejmuje dwie albo nawet trzy próby doręczenia.
Dlatego pytałam o tracking. On wiedział co robi
Tylko że ja już wysłałam mu wszystkie screeny które dostałam od przewoźnika i gość nawet na to nie zareagował. kazał zwrócić kasę i wystawił ocene.
Celowe działanie na szkode
mialas po prostu pecha