Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Allegrowicze!
W celu usprawnienia naszych systemów informatycznych przeprowadzimy prace serwisowe w terminie 18-19.06.2023, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin). W tym czasie bez przeszkód będzie można robić zakupy online i odbierać paczki przy pomocy aplikacji InPost Mobile, kodu QR lub kodu odbioru. 🙂
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia i wysyłania przesyłek przez Paczkomat® (za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą).
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek, ważności etykiet, kodów nadania oraz kodów zwrotu.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
@InPost Od 19.06 do 19.06? A skąd macie tą maszynę do podróży w czasie? 😄
Nadal nie działa tworzenie etykiet!!! Co teraz?
@mardokml
Dzień dobry,
w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl bądź skontaktowanie się z Infolinią InPost pod numerami: +48 722 444 000 lub +48 746 600 000.
@mardokml wszystko chodzi , spróbuj wykonać operację ponownego powiązania kont