Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawałem przedmiot na steam za 1100zł w tym 221zł prowizji dostałem na e-mail 3 widomości w pierwszej "Ktoś kupił twój przedmiot" w drugiej, że kupujący wybrał sposób dostawy i płatność a trzecia wiadomość to niestety skopiowana informacja, że przelew opłacony itd.
Jednak to klient podszył się pod allegro zmylił mnie fakt, że prowizja została już naliczona i wysłałem ten przedmiot kupującemu. Jak się zorientowałem, że to oszustwo od razu napisałem do Allegro 13.06.2023 dodając zrzuty ekranu z dowodami, lecz do tej pory nie dostałem odpowiedzi
Może tutaj uzyskam jakąś pomoc. Dodam, że prowizja 221zł ciągle wisi u mnie
Było allegro lokalnie, ale kupujący zaproponował allegro to przerzuciłem ofertę
Kupujący xD Oszust*
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ A co z prowizją? I z weryfikacją przez telefon przecież każdy numer jest rejestrowany, więc to powinno pomóc w ujawnieniu oszusta
@3Run96 kupujących nie weryfikują 😞 Kasę odzyskasz za prowizję bo jak nie opłaci w ciągu 7 dni to automatycznie się anuluje i będzie zwrot prowizji 😞
I nie wszedłeś w Zamówienia i nie skapnąłeś się, że zamówienie nie jest opłacone? Zgłoś to na policje, jeśli wysyłałeś do paczkomatu bo na pewno nie na adres, to każdy paczkomat ma kamery, bardzo prosto będzie złapać złodzieja.
edit: a to był steam czyli "wysłałeś" przedmiot? Elektronicznie?
Tak, elektronicznie
@3Run96 przykro mi z powodu tej sytuacji. Wiadomość z fałszywym potwierdzeniem płatności prześlij proszę do nas za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl.
Zablokowaliśmy już konto kupującego, a prowizję odzyskasz, poprosiłam już o jej korektę.
Czekałem właśnie na informację od allegro co robić. Mam w planach zgłosić na policję tą sytuację już nawet nie dla tych pieniędzy, ale patrzyłem na profil tego oszusta i tam jest ciągły obrót w ekwipunku. Myślę, że to nie jest pierwszy raz, gdy podejmuję takie akcje
@3Run96 muszę poprosić Cię o złożenie wniosku o korektę naliczonej prowizji.
Aby złożyć wniosek:
1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty.
2. Przy wybranej ofercie należy kliknąć menu Akcje, a następnie wybrać Zwrot prowizji.
3. Następnie należy zaznaczyć produkty, których to dotyczy.
4. Ostatni krok to kliknięcie [Złóż wniosek].