anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałem przedmiot, po otrzymaniu sfałszowanego potwierdzenia zapłaty, co teraz?

3Run96
#3 Debiutant#

Sprzedawałem przedmiot na steam za 1100zł w tym 221zł prowizji dostałem na e-mail 3 widomości w pierwszej "Ktoś kupił twój przedmiot" w drugiej, że kupujący wybrał sposób dostawy i płatność a trzecia wiadomość to niestety skopiowana informacja, że przelew opłacony itd.

Jednak to klient podszył się pod allegro zmylił mnie fakt, że prowizja została już naliczona i wysłałem ten przedmiot kupującemu. Jak się zorientowałem, że to oszustwo od razu napisałem do Allegro 13.06.2023 dodając zrzuty ekranu z dowodami, lecz do tej pory nie dostałem odpowiedzi

Może tutaj uzyskam jakąś pomoc. Dodam, że prowizja 221zł ciągle wisi u mnie

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kostas11
#21 Demiurg#

@3Run96 a to allegro czy allegro lokalnie ? 

Przedmiot straciłeś to pewne 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

3Run96
#3 Debiutant#

Było allegro lokalnie, ale kupujący zaproponował allegro to przerzuciłem ofertę

oznacz moderatorów

3Run96
#3 Debiutant#

Kupujący xD Oszust*

oznacz moderatorów

3Run96
#3 Debiutant#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  A co z prowizją? I z weryfikacją przez telefon przecież każdy numer jest rejestrowany, więc to powinno pomóc w ujawnieniu oszusta

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@3Run96 kupujących nie weryfikują 😞  Kasę odzyskasz za prowizję bo jak nie opłaci w ciągu 7 dni to automatycznie się anuluje i będzie zwrot prowizji 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ADM_media
#11 Animator#

I nie wszedłeś w Zamówienia i nie skapnąłeś się, że zamówienie nie jest opłacone? Zgłoś to na policje, jeśli wysyłałeś do paczkomatu bo na pewno nie na adres, to każdy paczkomat ma kamery, bardzo prosto będzie złapać złodzieja.

 

edit: a to był steam czyli "wysłałeś" przedmiot? Elektronicznie?

oznacz moderatorów

3Run96
#3 Debiutant#

Tak, elektronicznie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@3Run96 przykro mi z powodu tej sytuacji. Wiadomość z fałszywym potwierdzeniem płatności prześlij  proszę do nas za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl.
Zablokowaliśmy już konto kupującego, a prowizję odzyskasz, poprosiłam już o jej korektę.
 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika rozumiem że macie zweryfikowane dane kupującego ? chyba że to było przejęte konto. A wyłudzenie 1100 zł @3Run96 zgłoś na policję !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

3Run96
#3 Debiutant#

Czekałem właśnie na informację od allegro co robić. Mam w planach zgłosić na policję tą sytuację już nawet nie dla tych pieniędzy, ale patrzyłem na profil tego oszusta i tam jest ciągły obrót w ekwipunku. Myślę, że to nie jest pierwszy raz, gdy podejmuję takie akcje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@3Run96 muszę poprosić Cię o złożenie wniosku o korektę naliczonej prowizji. 
Aby złożyć wniosek:
1. Przejdź do zakładki Zamówienia i wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat. Aby znaleźć właściwą ofertę, możesz skorzystać z wyszukiwarki w zakładce. Wystarczy wpisać do niej login kupującego lub numer oferty.
2. Przy wybranej ofercie należy kliknąć menu Akcje, a następnie wybrać Zwrot prowizji.
3. Następnie należy zaznaczyć produkty, których to dotyczy.
4. Ostatni krok to kliknięcie [Złóż wniosek].

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów