Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem, próbuje wygenerować etykietę, ale niestety wyskakuje błąd
Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
Jak naprawić ten problem? Nie chciałbym, aby moja Jakość sprzedaży spadła z powodu opóźnionego nadania paczek.
@SKiL-PC upewnij się proszę czy masz zapłaconą fakturę z InPost. To nieopłacona faktura powoduje ten błąd. Widzę, że pisałeś, że ta porada nie sprawdza się w Twoim przypadku, ale dzisiejszej przesyłki nie udało się nadać właśnie z tego powodu.
Witam serdecznie
Ale jak mam opłacić fakturę? Jaką fakturę? Ja mam konto na InPost gdzie doładowuje sobie pieniądze. Wpłacam tam np. 300 zł i mam je do wykorzystania na paczki. InPost na koniec miesiąca wystawia mi fakturę na tyle ile doładowałem, ale to już jest opłacona faktura. Nie mam żadnych zaległości względem inpost.
To tego wszystkie przesyłki jakie próbuje nadać to smart i nie ma żadnej opłaty.
@SKiL-PC
Dzień dobry,
w celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji, zrzutem ekranu z komunikatem błędu oraz następującymi danymi:
InPost nie pomógł. Odbija piłęczkę do was, że u was jest problem.
8ab8c172-0c41-0ac2-17ca-89a0d1335a0d
Takie mam UUID tego zapytania. Czy może ktoś od was sprawdzić czy z zapytaniem na pewno jest ok wszystko?
@SKiL-PC Jedyne co możemy jeszcze zrobić, to przesłać Ci logi, które dostajemy od InPostu, gdzie znajduje się informacja o błędzie:
"error": "debt_collection", "message": "debt_collection",
tak prosze na email [edytowano]
@SKiL-PC Dziękuję. Przekazałam logi do wysyłki i ukryłam Twój adres mejlowy w wątku (dla bezpieczeństwa).