anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wygenerowaniem etykiety

TIVShop
#2 Obserwator#

Witam,

Mam problem, próbuje wygenerować etykietę, ale niestety wyskakuje błąd 

Błąd przetwarzania

Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.

Jak naprawić ten problem? Nie chciałbym, aby moja Jakość sprzedaży spadła z powodu opóźnionego nadania paczek. 

oznacz moderatorów
47 ODPOWIEDZI 47

Gosposka7
#7 Wielbiciel#

Proszę, problem z wydrukiem dotyczy 4 zamówień:

d5d4bb42-dba8-11ec-ae05-ab9340d2dac7


546865b1-db4f-11ec-ae31-cbf5f96792d2


7f1d3985-db49-11ec-9d4d-49c4c2f6d2d8


7732a6b1-db44-11ec-a45b-c73545fd7a25

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gosposka7 Bardzo dziękuję, czy możesz przesłać mi jeszcze zdjęcie lub zrzut tego komunikatu na swoim ekranie? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Gosposka7
#7 Wielbiciel#

Nie mam zrzutu tego komunikatu ale jego treść to: "wystąpił błąd w trakcie przetwarzania, spróbuj później" Dziwne bo do każdego zamówienia przypisano już nr etykiety ale w szczegółach nie ma opcji możliwości jej pobrania. Mija dzień od zgłoszenia i nie mam możliwości wydruku . Jeśli będę miał pewność że dzisiaj ponownie utworzę etykiety bez naliczenia 12,99zł kosztu przesyłki to rozwiąże problem. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

"Dziwne bo do każdego zamówienia przypisano już nr etykiety ale w szczegółach nie ma opcji możliwości jej pobrania." Prześlij mi proszę ten widok swojego ekranu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Gosposka7
#7 Wielbiciel#

25.05 Allegro1.PNG

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gosposka7 Dziękuję, ale tak jak napisał nasz pracownik w korespondencji mailowej, abyśmy mogli znaleźć przycznę i rozwiązanie tej sytuacji, potrzebujemy dokładnych zrzutów Twojego ekranu po tym gdy klikasz w pole "Nadaj przesyłkę" 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

Jakby co to u mnie powód był błahy, mianowicie brak środków na koncie inpost, a w związku z tym, że była to paczka dla osoby nieposiadającej smarta należało ją opłacić, dlatego nie można było wysłać z allegro. 🙂

oznacz moderatorów

PapArt_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

ja także mam częste problemy z wysyłką, dzisiaj dwa zamówienia: jedno klient bez smarta, drugi ze smartem. Środki są na Inpoście. Poniżej numery zamówień

fb44ad61-4483-11ed-bf88-53c61cfb26e1

52befed0-4473-11ed-8a7d-1b8147165d27

Screen wkleojny

Bardzo proszękomunikat błąd.png o pomoc.

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie, udało się Panu/Pani rozwiązać problem? Mam to samo.

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie

czy ja również mogę prosic o weryfikację? Próbuje nadać etykietę InPost przez RestApi i dostaję ten sam komunikat. "Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona"

UUID 4d236868-8a3e-26fe-4050-365bf35af3c2

Zamówienie 95052e30-4a05-11ed-a8ed-c7db46d9ee92

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SKiL-PC Sprawdź proszę czy masz uregulowane wszystkie opłaty w InPost. Jeśli tak, a problem nadal występuje, daj znać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie, widziałem już te poradę. Ale, ja mam konto na inpost gdzie doładowuje sobie pieniądze. Fakturę dostaję raz na miesiąc na to co doładowałem. W inpost wygenerowałem klucze dostępowe które wpisałem w Allegro i ręcznie mogę nadawać paczki i wszystko działa, ale chcę to zautomatyzować przez Api.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SKiL-PC Zamówienie, które wskazałeś (nr 95052e30-4a05-11ed-a8ed-c7db46d9ee92) zostało anulowane przez klienta.  Sprawdź to proszę ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie, tak próbowałem na anulowanym zamówieniu testowo nadać paczkę. Teraz mam inne zamówienie i jest to samo. Zamawiam przez Api i jako odpowiedz nie mam żadnych błędów. DOstaję poprawną tebele odpowiedzi a jak sprawdzam status to nie nadano. Ręcznie normalnie przez allegro moge nadac i idzie poprawnie. 

Zamówienie
8dd6b0d1-4d60-11ed-9693-f35e311f0393
UUID mojego zapytania z Api fe085855-7608-0003-00a0-d1f7079afe13
Proszę o weryfikację co jest złęgo w zapytaniu z api. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SKiL-PC poproszę o potwierdzenie czy wciąż komunikat jaki się pojawia to:
"Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona".
Sprawdziłam, że udało Ci się wygenerować etykietę i przesyłka czeka na nadanie, rozumiem, że zrobiłeś to ręcznie poza API?

 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie

Tak, nadałem paczkę ręcznie przez Allegro, poszło bez problemu, a przez Api dostaję ten błąd:

Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona

Być może ja coś źle robię? Tokeny z Inpost poprawne bo po nadaniu w Allegro paczka pojawiła się na koncie w InPost.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SKiL-PC sprawdziliśmy podane przez Ciebie informacje i opisany problem wygląda na chwilowy problem techniczny po stronie przewoźnika. Nie otrzymaliśmy informacji na temat większych problemów InPost, więc najprawdopodobniej był to chwilowy problem, któy nie powinien już występować. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie

cały czas jest to samo

Zamówienie:

454cf450-4e1e-11ed-8977-2be5fcd5304f
 
UUID 92f67289-e535-2de6-bfed-c377be78a3e9
 
array(4) {
  ["id"]=>
  string(36) "92f67289-e535-2de6-bfed-c377be78a3e9"
  ["parcelId"]=>
  NULL
  ["status"]=>
  string(5) "ERROR"
  ["errors"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    array(5) {
      ["code"]=>
      string(5) "ERROR"
      ["message"]=>
      string(20) "Carrier API timeout."
      ["details"]=>
      NULL
      ["path"]=>
      string(53) "/parcel-management/parcel-create-commands/{commandId}"
      ["userMessage"]=>
      string(101) "Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona"
    }
  }
}
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SKiL-PC dziękuję! Sprawdziliśmy ponownie szczegóły tego błędu i wszystko wskazuje, że to chwilowe problemy przewoźnika. Nie otrzymaliśmy informacji o przerwie w systemie lub poważniejszej awarii, więc problem nie powinien wystąpić ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Ok to zapytam inaczej czy nie zacięła się wam klawiatura? Non stop ta sama odpowiedź.

NIE to NIE jest błąd przewoźnika. Od 3 dni tak samo.

UUID 22a10f2e-5d9d-7061-3bee-6e8f0c5c78db

Zamówienie 9f2489e9-4ec1-11ed-8e04-2729b7ea9b38

array(4) {
  ["id"]=>
  string(36) "22a10f2e-5d9d-7061-3bee-6e8f0c5c78db"
  ["parcelId"]=>
  NULL
  ["status"]=>
  string(5) "ERROR"
  ["errors"]=>
  array(1) {
    [0]=>
    array(5) {
      ["code"]=>
      string(5) "ERROR"
      ["message"]=>
      string(20) "Carrier API timeout."
      ["details"]=>
      NULL
      ["path"]=>
      string(53) "/parcel-management/parcel-create-commands/{commandId}"
      ["userMessage"]=>
      string(101) "Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona"
    }
  }
}

Kolejne zamówienie, kolejny raz ten sam błąd. 

oznacz moderatorów