anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wygenerowaniem etykiety

TIVShop
#2 Obserwator#

Witam,

Mam problem, próbuje wygenerować etykietę, ale niestety wyskakuje błąd 

Błąd przetwarzania

Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.

Jak naprawić ten problem? Nie chciałbym, aby moja Jakość sprzedaży spadła z powodu opóźnionego nadania paczek. 

oznacz moderatorów
47 ODPOWIEDZI 47

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SKiL-PC upewnij się proszę czy masz zapłaconą fakturę z InPost. To nieopłacona faktura powoduje ten błąd. Widzę, że pisałeś, że ta porada nie sprawdza się w Twoim przypadku, ale dzisiejszej przesyłki nie udało się nadać właśnie z tego powodu. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

Witam serdecznie

Ale jak mam opłacić fakturę? Jaką fakturę? Ja mam konto na InPost gdzie doładowuje sobie pieniądze. Wpłacam tam np. 300 zł i mam je do wykorzystania na paczki. InPost na koniec miesiąca wystawia mi fakturę na tyle ile doładowałem, ale to już jest opłacona faktura. Nie mam żadnych zaległości względem inpost.

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

To tego wszystkie przesyłki jakie próbuje nadać to smart i nie ma żadnej opłaty.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@SKiL-PC 

Dzień dobry, 

 

w celu weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji, zrzutem ekranu z komunikatem błędu oraz następującymi danymi:

  • nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
  • nazwa użytkownika Allegro kupującego:
  • adres e-mail Sprzedającego (w naszym systemie):
  • numer aukcji:
  • ID płatności:
  • data zakupu i płatności:
  • nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
  • skan z Managera Paczek.

    Po otrzymaniu powyższych danych, zgłoszenie zostanie przekazane od weryfikacji do odpowiedniego działu.

 

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

InPost nie pomógł. Odbija piłęczkę do was, że u was jest problem.

8ab8c172-0c41-0ac2-17ca-89a0d1335a0d

Takie mam UUID tego zapytania. Czy może ktoś od was sprawdzić czy z zapytaniem na pewno jest ok wszystko?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SKiL-PC Jedyne co możemy jeszcze zrobić, to przesłać Ci logi, które dostajemy od InPostu, gdzie znajduje się informacja o błędzie: 

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#10 Popularyzator#

tak prosze na email [edytowano]

 
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SKiL-PC Dziękuję. Przekazałam logi do wysyłki i ukryłam Twój adres mejlowy w wątku (dla bezpieczeństwa). 

oznacz moderatorów