anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wypłacaniem środków

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Zacząłem przechodzenie z konta zwykłego na konto firmowe, po czym po odrzuceniu weryfikacji zorientowałem się że nie będę mógł jej jej potwierdzić ponieważ to konto zostało stworzone na innego właściciela niż jest wpisany właściciel firmy. Wiec stworzyłem nowe konto na prawidłowe dane (już przeszedłem na konto firmowe i zostało zatwierdzone). Ale podczas tego zamieszania sprzedał się jeden z moich produktów wystawionych na Allegro Lokalnie. Ale po wejściu w środki i historia operacji przycisk "wypłać dostępne środki" jest szary i nie da się go kliknąć. Mam potwierdzone dane do wypłaty ale nie mam potowierdzonego właściciela firmy (jest to niemożliwe ponieważ konto jest na inne imię i nazwisko niż firma). I co mam teraz zrobić ? Czy poprostu możliwość wypłaty pieniędzy będzie dostępna dopiero po tym jak kupujący jakoś zadeklaruje że otrzymał produkt ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Domber_pl na koncie, z którego tutaj piszesz, środki są na saldzie operatora PayU, a Ty aktywowałeś wypłaty z salda Przelewy24. 
Czy wysłałeś przelew w części poświęconej PayU? Jeśli tak, to czy mogę poprosić Cię o przesłanie potwierdzenia tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

@la_nika faktycznie aktywowałem wypłacanie z salda Przelewy24 ,bo potwierdzałem konto blikiem. Szukam opcji żeby potwierdzić też na PayU ale nie mogę tego znaleźć. Czy mógł bym poprosić o pomoc w ustawieniu tego ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Domber_pl sprawdź proszę w tej zakładce. W części PayU powinna być opcja "przejdź do banku" 🙂 

la_nika_0-1669206635770.png

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

@la_nika niestety po kliknięciu w załączony przez panią link widzę coś innego niż jest widoczne na załączonym zrzucie ekranu. Dostałem też o 21 maila ,że moja próba potwierdzenia konta do wypłat została odrzucona ,a została zatwierdzona tego samego dnia (23.11) około godziny 8:30. Po otrzymanym mailu wszedłem na konto i nie mam już opcji potwierdzenia konta do wypłat, ponieważ tam gdzie mogłem to zrobić widzę napis wiadomość "Twoja weryfikacja konta do wypłat została anulowana." Co mogę teraz zrobić aby otrzymać moje pieniądze ? Czy mogę przejść z powrotem na konto nie firmowe ? Ponieważ sprzedałem 1 przedmiot na Allegro Lokalnie gdzie nie potrzeba posiadać konta firmowego a jednak tak jak każdy chciał bym otrzymać moje pieniądze ,ponieważ nie będę kłamał ale informacja "Twoja weryfikacja konta do wypłat została anulowana." i brak możliwość weryfikacji mnie dość mocno przestraszył.

oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

Domber_pl_1-1669243965080.png

Tak to wygląda u mnie

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Domber_pl Czy możesz przesłać zdjęcie lub zrzut całego, swojego ekranu? 

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

Tak, ale czego konkretnie ? Co mam mieć otwarte ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Domber_pl Całą zakładkę Ustawienia wypłat, dokładnie tę stronę.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

Domber_pl_0-1669281696157.pngDomber_pl_1-1669281733012.png

Nad częścią wypłaty środków mam dane osobiste i dane firmy więc nie mogłem wysłać zrzutu ekranu tego tutaj(jest to część o nazwie Konto do wypłat).

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Domber_pl Dziękuję, już działam w Twojej sprawie i jak tylko dostanę informacje o Twojej weryfikacji wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

Dobrze, dziękuję bardzo za pomoc.

oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ 

Dostałem właśnie maila że kupujący nie zapłacił na produkt i że zamówienie zostało unieważnione. Co jest nie prawdą bo pieniądze miałem już w portfelu allegro, więc musiał zapłacić. Produkt który kupił już został wysłany. Nie rozumiem już kompletnie tej sytuacji i jednak nie chciał bym tracić tyle pieniędzy i produktu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Domber_pl nie stracisz pieniędzy ani towaru, natomiast jeszcze nie otrzymałyśmy odpowiedzi od operatora w sprawie aktywacji wypłat. Kupujący złożył dwa zamówienia, ale opłacił tylko jedno, więc e-mail jaki otrzymałeś nie dotyczy tego zamówienia, które kupujący opłacił, więc dobrze, że je wysłałeś. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, wrócimy tutaj. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

Dobrze ,dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów

Domber_pl
#8 Zapaleniec#

@la_nika Dzień dobry, minęło już sporo czasu. Czy wiadomo może juz coś?

oznacz moderatorów