Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy to są jakieś żarty ? aktywowałem Konto w PLN wypłaty zostało zweryfikowane pozytywnie teraz dodałem konto aby wypłacać pieniądze z Czech więc dodałem konto aby wypłacać pieniądze z czech i miała być szybka weryfikacja a tutaj teraz mam obydwa konta zablokowane gdyż normalnie inaczej nie mogę dodac konta . Zamawiane są rozmowy i nikt nie dzwoni czy to jest jakieś oszustwo ??
@smartmediaeu_pl problem spowodowało to, że nie dodałeś drugiego konta dla wypłat w koronach, tylko zmieniłeś dane do wypłat, co spowodowało, że wypłaty są nieaktywne, bo dane są weryfikowane.
Widzę, że jesteś w kontakcie z Doradcami, którzy już kontaktowali się w tej sprawie z operatorem płatności. Przykro mi, ale ja nie jestem w stanie przyspieszyć tej weryfikacji, muszę poprosić Cię o cierpliwość, odpowiedź otrzymasz w wiadomości e-mail w sprawie nr 49288587.
Witam serdecznie zrobiłem tak ponieważ nigdzie indziej nie mogę dodać konta do wypłat z Czech gdyż pokazuje że moje konto nie obsługuje Koron czeskich chociaż mam dodane konto czeskie
A przewalutować też nie moge bo nie mogę dodać konta w Koronach czeskich
A konwertera też nie mogę użyć bo pokazuje to samo i tak w kółko
i dostaje tylko odpowiedz proszę wysłać pdf z potwierdzeniem przelewu . Na stronie jest jasno napisane że również mogę dodać dokument potwierdzający posiadany numer konta więc go dodałem jest to jedna z opcji aktywowania rachunku
@smartmediaeu_pl już wyjaśniam.
Możesz wypłacać środki ze sprzedaży na czeskim rynku w koronach tylko jeśli Twój numer konta ma kod kraju CZ (czyli jeśli masz konto w czeskim banku).
Jeżeli chcesz wypłacić korony czeskie na rachunek banku w Polsce (nawet taki, który obsługuje wpłaty w koronach czeskich i forintach), musisz skorzystać z Konwertera walut.
Żeby dodać drugie konto do wypłat (aby było to możliwe, trzeba mieć już jedno zweryfikowane konto do wypłat) należy w Ustawieniach wypłat kliknąć [dodaj metodę wypłat], zatwierdzić wybraną metodę i zweryfikować rachunek (np. przelewem).
W tym momencie na Twoim koncie usunąłeś poprzednie konto do wypłat więc po zatwierdzeniu numeru konta i weryfikacji rachunku wypłaty z wszystkich rynków (również polskiego) będą wypłacane na to nowe zweryfikowane konto, jednak wciąż korony czeskie oraz forinty będą wymagały użycia konwertera walut.
To, co pokazałeś na zrzucie, wynika z tego, że obecnie żadne konto do wypłat nie jest zweryfikowane.
Doradcy proszą o przesłanie potwierdzenia przelewu weryfikacyjnego, ponieważ przelewy z Wise często są przekazywane z rachunku technicznego banku, co uniemożliwia operatorowi płatności weryfikację. Chodzi o potwierdzenie przelewu z widocznymi danymi Twojego konta, nie o potwierdzenie posiadania konta.
Gdybyś chciał mieć aktywne oba konta do wypłat (wcześniejsze i to, które teraz jest w weryfikacji) będzie to możliwe po zakończeniu obecnie trwającego procesu, a tutaj znajdziesz szczegółowe informacje jak to zrobić.
cierpliwośc juz dawno mi się skonczyła bo czekam 7 dni w sumie