Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z wystawianiem ofert z pliku. Po wystawieniu w sklepie pojawiają się tylko te oferty, które miały status „aktywna”, natomiast te oznaczone jako „zakończona” są oznaczane błędem „niepoprawny status oferty” i nie przenoszą się do sklepu.
Kontaktowałem się z pomocą techniczną i menedżer doradził mi, abym zmienił wszystkie oferty na „aktywna”, ponieważ przeniesienie ofert ze statusem „zakończona” jest niemożliwe. Jednak kiedyś już przenosiłem oferty, i wtedy statusy wyświetlały się poprawnie.
Proszę o informację, co robię nie tak i jak mogę przenieść oferty ze statusem „zakończona”
@Client:119052448 widzę, że kontaktowałeś się z nami już w sprawie wystawienia ofert z pliku. Przykro mi, jednak nie będzie możliwości wystawienia ofert ze statusem "zakończona" - plik ma służyć wystawieniu ofert, czyli status oferty powinien być jako "aktywna".