PROBLEM Z WYSTAWIANIEM

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
WITAM.PODCZAS WYSTAWIANIA AUKCJI,AUKCJE WISZĄ JAKO SZKIC A NIE JAKO AKTYWNE I TAK JEST JUŻ OD PARU DNI.CODZIENNIE DZIEWCZYNY WYSTAWIAJA PO KILKADZIESIĄT AUKCJI I MOŻE 10% AUKCJI WSKOCZYŁO JAKO AKTYWNE RESZTA NADAL WISI JAKO SZKIC.KOMUŚ SIĘ TAK ZDARZYŁO ??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nexussc2 Nie mamy innych zgłoszeń podobnego problemu. Spróbujcie wystawiać oferty za pomocą innej przeglądarki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy wystawianiu licytacji z opcją zaplanowane część ofert znajduje się w zakładce szkic, powinny być w zaplanowanych.
Dopiero edytowanie ofert w zakładce szkic przenosi je do zaplanowanych.
Jakub

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest związane z tą zmianą: https://help.allegro.com/sell/pl/a/od-dzis-zaczniemy-dokladniej-sprawdzac-oferty-ktore-wystawiasz-pr...
Jeśli oferta nie przejdzie weryfikacji, to zostaje szkicem. Wtedy należy ją poprawić (komunikaty o błędach wyświetlą się w szkicu) i wystawić jeszcze raz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o informację w jakiej części formularza wystawiania oferty znajduje się komunikat o błędzie. W moich ofertach niema komunikatu o błędzie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IFPI Powinien być dolnej części po lewej stronie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konkretnie potrzebuje informację czy jest to na samym dole? Bo tak jak pisałem, formularz jest bez komunikatów o błędzie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@IFPI W takim razie prześlij nam proszę zrzuty całego ekranu (łącznie z widocznym paskiem URL) i prześlij przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Zweryfikujemy tę sprawę.