Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem, że niektórzy klienci zamawiają 3 razy to samo i dzwonią z prośbą o anulowanie, ponieważ nie wiedzą, jak to zrobić, teraz jest to częsty problem. Moje pytanie brzmi: jak anulować istniejące zamówienie klienta i czy stracę przez to punkty jakości sprzedaży?
@Promerco Nie da się. To kupujący musi anulować zamówienie i musisz im wytłumaczyć, że nie masz takiej technicznej możliwości.
@Promerco Nie stracisz punktów. Nieopłacone zamówienie będzie anulowane automatycznie, a opłacone — jeśli prześlesz nam odstąpienie lub rezygnację z zakupu klienta i potwierdzenie zwrotu pieniędzy, to zwrócimy prowizje i to zamówienie nie będzie liczone do Jakości.
Gdzie mam to wysłać?
@Promerco Albo https://allegro.pl/pomoc/kontakt albo w odwołaniu o zwrot prowizji (https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat-transakcyjny-eK69Za5Mb...).