Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem iż gdy chcę wystawić produkt za pomocą komputera zostaje przekierowany na stronę do zrobienia przelewu aktywacyjnego, mimo iż został on już zrobiony i wszystko przeszło pomyślnie. Natomiast gdy wystawiam za pomocą telefonu (aplikacja), wszystko przechodzi bez problemu. Wie ktoś jak to naprawić? Przelew aktywacyjny wykonywałem za pomocą komputera, blik przez PayU. Dodam jeszcze gdy klikam aktywuj konto mam taki komunikat: "Twoje konto posiada już aktywację sprzedaży. Jesteś ciekaw jak to działa? Spróbuj od razu wystawiając przedmiot na sprzedaż." Lecz gdy klikam wystaw przedmiot znów mam witryne do aktywacji konta.
@KacperMlody Komputer ma taką cechę że aby szybciej wyświetlać strony internetowe zapisuje sobie wcześniej odwiedzane strony (ciasteczka = cookies) i potem je wyświetla mimo że często są już nieaktualne. Lekarstwem na to jest albo odświeżenie strony klawiszem F5 a w ostateczności czyszczenie ciasteczek w przeglądarce internetowej.
Dzięki wyczyściłem ciasteczka. Wszystko już działa jak należy 🙂