Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pewien problem z wymaganą weryfikacją. Chcę ją zrobić, wypełniłem formularz, dołączyłem skan dowodu, ale po kliknięciu przycisku "Prześlij dane" nic się nie dzieje. Można sobie klikać w przycisk nawet 1000 razy i nic. Wszystkie pola w formularzu wypełnione.
@Miketone_017 czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki i wyczyścić pamięć podręczną tej, z której korzystasz?
Czyszczenie nic nie dawało, ale w końcu za którymś razem się udało.
Dziękuję za zainteresowanie tematem.
No i niestety - wszystko wysłane, po wysyłce otrzymałem komunikat, że zostanę mailowo poinformowany o stanie weryfikacji i cisza. Minęły prawie 4 tygodnie, a ja dalej po wejściu w "Środki i historia operacji" mam wielgachny komunikat na żółtym tle " Jeśli nie zweryfikujesz swoich danych..." itd. To w końcu co poszło nie tak?
@Miketone_017, podeślesz proszę zrzut ekranu z tej zakładki?
Proszę bardzo.
Po wejściu w zakładkę "Ustawienia wypłat" w części dotyczącej PayU również nadal jest aktywna informacja "Potwierdź swoją tożsamość".
@Miketone_017, dziękuję. Otrzymałam informację, że problemem jest odrzucony dokument (z powodu zasłoniętej części numeru PESEL). Musisz ponownie przesłać dokument do weryfikacji.