Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od czasu kiedy Allegro wprowadziło zmiany w wysylam z allegro mam problem i dosc pisania z doradcami z Allegro ,którzy nie maja pojecia o czym pisza .zaznaczam opcje bez podjazdu kuriera ,a etykieta zostaje zamowiona z podjazdem .Wielokrotnie o tym informuje Allegro i wiecznie jest tylko ble ble ble pliki cookies tryb incognito itd, usun umowe dodaj umowę ,przecież ci piszący doradcy nie maja bladego pojecia ,wysyłam zrzuty ekranu ,a oni prosza o ponowne wysyłanie tych zrzutów ,a nowa wersja jak nie działała tak nie działa .odnoszę wrazenie że jestem w kosmosie korespondując z Allegro
Oni potrafią odpowiadać tylko to co mają przygotowanego w szablonach odpowiedzi, to są boty "kopiuj-wklej" nie doradcy klienta. W dodatku jak się przekonałem w ten weekend, próbują nieudolnie kłamać prosto w oczy. ja już w korespondencji z nimi przestałem się szczypać i pisać grzecznie, dopóki stanowczo nie przedstawisz im sytuacji nie licz na rzetelne zajęcie się problemem.
Póki działa stare WzA, korzystaj z niego, tam nie ma błędów, wszystko działa jak powinno. Zanim obecne narzędzie, przy tej skali błędów doprowadzą do porządku to minie ze 2 miesiące jeszcze. Przecież beta testy zmian są prowadzone na nas, użytkownikach Allegro. 😛
A.u.mnie czasami nie działa możliwość wybrania godziny podjazdu kuriera DPD.tzn system omija możliwość wybrania godziny.Ja też mam dosyć pisania z doradcami bo to szkoda czasu
Cześć @grazas12 , jakiego przewoźnika dotyczy ten problem? Jeśli InPost, to takie działanie jest prawidłowe. Bez zamówienia podjazdu, na etykiecie będzie "Odbiór przez kuriera", bo można go domówić (ale nie trzeba). Taką przesyłkę można nadać z oddziale albo Paczkopunkcie. Żeby nadać w Paczkomacie, trzeba zaznaczyć opcję "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu".
Tak jak napisałem kurier DPD
@RS-SILVER moje pytanie dotyczyło głównego wątku 🙂
Jeśli chodzi o DPD - co to znaczy, że "system omija możliwość wybrania godziny"?
Nie można wybrać godziny podjazdu kuriera,pisałem już o tym wcześniej.Nie zdaża to się codziennie ale już dwa razy tak.Nie wiem dlaczego zmieniacie coś co działa prawidłowo,chyba tylko dlatego żeby zniechęcic sprzedających do współpracy.
Jest to nieprawda.Zrobiliscie tak ...jak zostal zrobiony polski ład...Bylo dobrze to trzeba bylo spieprzyc.Zamowilam przesylkę Inpost do paczkomatu przez weysylam z allegro i pojawil się kurier za ktorego musialam dodatkowo zaplacic.Nie bede jezdzila z jedna paczka do paczkopunktu na drugim koncu miasta a paczkomat nie przyjąl przesylki.Od miesiaca probuję z wami rozwiazac problem i nic ...Za kazdym razem ktos inny zajmuje się spawą i jest ble ble ble.Kupy się to nie trzyma.Przeczytalam dzisiaj ze do konca miesiaca mozna wysylac starą metoda.Co dalej nie wiem .....chyba UOKi K,bo juz nie mam sily.
Pani mgd_tomczyk.Ma Pani odpowiedz ponizej....niestety zle skierowalam ją,a byla do Pani.To co robicie to skandal.od miesiąca /a mam juz trzy strony korespondencji z wami...problem jest nie rozwiazany/Moj czas /ogrom czasu/na korespondencję z wami ktora nie nic nie rozwiazalala zostal stracony.Wy...... jak polski lad tak spieprzony ze szkoda to komentowac.
@grazas12 problem, o którym piszesz, został rozwiązany w dn. 03.02.2022.
Przy zaznaczeniu opcji "Bez podjazdu kuriera", kurier nie przyjedzie, ponieważ nie wysyłamy żądania o taki podjazd.
Przy zaznaczeniu opcji "Zamawiam podjazd kuriera", żądanie jest wysłane i kurier przyjedzie.
Przy zaznaczeniu opcji "Dostarczę przesyłkę do Paczkomatu InPost", można ją nadać tylko w Paczkomacie, kurier nie przyjedzie i dla takiej przesyłki nie można domówić podjazdu.
To jest nieprawda bo mam odpowiedz z allegro w dniu 11.02 2022.że problem jeszcze istnieje i przekazują to działu technicznego takze proszę nie pisać że problem został rozwiązany ,szkoda mi czasu na takie pisanie ,które do niczego nie prowadzi .
@grazas12 przepraszam, mój błąd:
Tak, czy inaczej, zamawianie przesyłek InPost działa już poprawnie 🙂
Ja również zauważyłam problem z ubezpieczeniem przesyłki w nowym formularzu. Nie ma nigdzie możliwości podania wartości przesyłki ani nie wkleja się ona automatycznie z zamówienia. I tak po wygenerowaniu etykiet wartość przesyłki jest 0. I jak potem reklamować uszkodzoną przesyłkę?
@ala-pet poniżej zrzut ekranu, na którym zaznaczyłam miejsce, w którym można wpisać/zmienić Wartość ubezpieczenia. Podpowiadamy w tym miejscu automatycznie wartość z zamówienia, ale można ją też edytować.
Cały ten nowy system jest do niczego. Ostatnio wygenerował mi etykiety dla wielopaczki (2 przesyłki) z COD podwójnej wysokości. Pobrał wartość pobrania z zamówienia, po czym po dodaniu drugiej przesyłki pobrał drugi raz i w ostatniej chwili zauważyłem, że na etykiecie widniała podwójna suma pobrania.