anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zablokowanym kontem - zgłoszenie 37112025

Sklep_Jezdziecki
#2 Obserwator#

Nie rozumiem decyzji o blokadzie konta.

Odczekałam czas podany do stycznia. Napisałam dzisiaj prośbę o odblokowanie i napisano mi, że mam się zgłsić na koniec stycznia.

Nie rozumiem podstawy prawnej ani zasadności merytorycznej takiego postępowania. Nie rozumiem dlaczego zabrania się mi sprzedaży bez podania konkretnej przyczyny tylko jakąś ogólnikową. Cały grudzień i początek stycznia to jest najważniejszy okres sprzedażowy dla mnie. Tym bardziej jest to dla mnie istotne, iż moja branża przeżywa kryzys a brak możliwości sprzedaży na allegro jest dla mnie miażdżący.

Nie widzę istotnych powodów z jakich konto miało by być zablokowane.

Wysłałam poniższą wiadomość w grudniu z nadzieją na odblokowanie konta ale spotkałam się ze znieczulicą i brakiem empatii.

Doda, że blokada była nagły bez istotnego powodu w danej chwili.

Także błąd techniczny allegro w postaci nie wyświetlania moich aukcji poprawnie miał istotny wpływ na jakość sprzedaży.

Proszę o pomoc bo czuję się bezradna, panie z infolinii rozkładają ręce a kontaktu do bezdusznego działu bezpieczeństwa brak. POMOCY!

Poniżej  treść maila wysłanego do działu bezpieczeństwa.

Pragnę zwrócić się do Państwa z prośbą o przywrócenie funkcjonalności konta.

Aktualnie branża, w której działam zmaga się z dużym kryzysem sprzedaży.

Działalność w serwisie allegro zawsze była i jest dla mnie dużym wsparciem. Szczególnie w ostatnim okresie.

Jednak w ostatnim czasie część moich ofert nie znajdowała się na liście danych produktów w wyszukiwaniu pomimo statusu aukcji „aktywna”. Miało to oczywisty wpływ na dość niską sprzedaż w ostatnim okresie tym samym poniesione wymierne straty wynikające z braku oczekiwanej sprzedaży. Fakt ten kilkukrotnie sygnalizowałam i pomimo zgłoszenia tego i informacji zwrotnej z Państwa strony, iż zostało to naprawione dalej moje produkty się nie wyświetlały w danej grupie. Efektem moich wielokrotnych zgłoszeń okazała się nałożona blokada na moje konto.

Ograniczenie tej sprzedaży w kluczowym okresie listopada i grudnia była by dla mnie bardzo bolesna i odczuwalna ponieważ w tym okresie rusza sprzedaż zimowego asortymentu.

Wieloletnia współpraca z Państwa serwisem pozwoliła na obopólną korzyść wynikającą ze sprzedaży szczególnie w tym okresie na przestrzeni lat.

Wskaźniki w jakości sprzedaży nie oddają faktycznego stanu rzeczywistego, gdyż wielokrotnie jako odpowiedź na wiadomość lub dyskusję wybierałam formę kontaktu bezpośrednio telefonicznie, uzgadniając z klientami szczegóły co niestety nie jest w żaden sposób odnotowane w serwisie. Tym samym zaniża to wskaźniki.

Jednocześnie np. dyskusje zakładane są z wysoką lekkością i łatwością przez Kupujących, niejednokrotnie nie odzwierciedlającą stanu faktycznego danej transakcji.

Ewentualne opóźnienia w realizacji transakcji nie wynikają z mojej nonszalancji czy zamierzonego negatywnego działania a z racji  opóźnienia dostaw, o czym nie zostałam poinformowana i tym samym nie mogłam tego przewidzieć.

Każdorazowo pozostaję jednak w stałym kontakcie telefonicznym z Kupującym, uznając tę formę za najwyższy wyraz szacunku do klienta dającą pewność, iż przeprowadzona rozmowa wyklucza jakiekolwiek wątpliwości.

Staram się dokładać najwyższej staranności do świadczonych usług a wybierając klasyczną formę kontaktu z klientami nie zawsze znajduje to odzwierciedlenie w serwisie.

Zwracam się ponownie o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i przywrócenie mi możliwości  sprzedaży w Państwa serwisie gdyż jest to także dużym wsparciem dla mnie w mojej aktualnej sytuacji zdrowotnej gdyż jestem w trakcie leczenia choroby nowotworowej na co wierzę, że nie jesteście Państwo obojętni. W razie potrzeby mogę przedstawić skan/skany dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy.

Z góry bardzo dziękuję za pozytywne rozpatrzenie powyższego wniosku.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_Jezdziecki Tę sprawę możesz wyjaśnić jedynie w korespondencji z działem bezpieczeństwa. Pisanie na Gadane nie przyspieszy rozwiązania ani nie zmieni przedstawionej Ci decyzji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Sklep_Jezdziecki
#2 Obserwator#

Problem w tym, że na początku pod koniec listopada zablokowali mi konto i w korespondencji napisali żeby się kontaktować dopiero w styczniu. Skontaktowałam się w styczniu i napisali mi, żeby kontaktować się pod koniec stycznia. Teraz po kolejnym mailu napisali mi, że nie wcześniej niż 1 lutego!? Nie rozumiem o co w tym chodzi i jak to mogę załatwić. To jest niedorzeczne, 

oznacz moderatorów