anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z InPostem

skleplemo
#1 Nowicjusz#

Cześć! Od poniedziałku mam problem z InPostem. To jest dopiero mój początek sprzedaży wysyłkowej i już pojawiły się problemy. Zamówiłam odbiór paczek przez kuriera, a ten po nie nie przyjechał. Na infolinii otrzymałam informację, że może jeszcze przyjechać, jak się domyślacie, przyjechał dopiero następnego dnia i to też po kilku moich telefonach. Na infolinii nikt nie był w stanie mi powiedzieć czy ten kurier przyjedzie czy nie, numeru do kuriera też nikt nie znał. No, ale stało się- przyjechał i je odebrał. Problem jest w tym, że mimo to, statusy przesyłek się nie zmieniły i nadal widnieje, że wygenerowałam etykiety. Klienci są niezadowoleni, podejrzewają kłamstwo, a ja jestem bezradna. Inpost twierdzi, że u nich te statusy są zmienione i paczki są w lokalnym oddziale i czekają na wysyłkę dalej- dopiero wtedy mają się zmienić statusy przesyłek. Szczerze to mam trochę mieszane uczucia co z tymi paczkami się dzieje. Miał ktoś z was może taką sytuację? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:96810784
#13 Ambasador#

Podaj przykładowy status paczki.

 

Składaj skargę na każdy taki brak planowanego podjazdu. Zrobisz to na infolinii.

oznacz moderatorów

skleplemo
#1 Nowicjusz#

O widzisz. Dzięki, tyle razy dzwoniłam na infolinię i nikt mi o żadnej skardze nie mówił. W sumie sami nie będą do tego zachęcać.

Tutaj jeden z numerów przesyłek 622530469302778120687892.

skleplemo_0-1675872884101.png

Obawiam się negatywnych opinii od klientów, bo póki co widać jakby problem był przeze mnie. 

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dobry wieczór,

na wstępie pragnę przeprosić za powstałe niedogodności oraz opóźnienia.

Paczka o wskazanym numerze jest obecnie na oddziale nadawczym. Jej statusy zostaną wkrótce zaktualizowane co będzie widoczne w historii jej śledzenie na naszej stronie internetowej. Przesyłka zostanie wysłana do oddziału doręczającego, z którego zostanie prawdopodobnie jutro wydana do doręczenia.

W kwestii braku realizacji zleceń na podjazd kuriera sugerujemy o podejmowanie kontaktu bezpośrednio z naszą infolinią w przypadku każdej tego typu sytuacji.

Zaznaczam, że oddział podejmie wszelkie kroki, aby podobna sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.

oznacz moderatorów