Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę nadać przesyłki, a co za tym idzie wydrukować etykiety i nadać towaru.
Komunikat: Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Co mam zrobić.
@tylko_bio czy masz uregulowany rachunek w Inpost lub wystarczającą kwotę środków jeśli to konto prepaid?
W allegro nie, mam termin do 14.06. W Inpost tez cos jest do placenia? 🙂Myslisz ze bylby to błąd API?
@Luca_gla tak, jeśli masz nieuregulowany rachunek w Inpost lub brak środków na koncie prepaid taki komunikat jest możliwy. Podaj mi proszę jeszcze numer tego zamówienia. Sprawdzimy je dokładnie i jutro rano wrócę do Ciebie z informacjami.
6271bf30-0858-11ee-af9b-67c9cedc1751
Rozumię, że mając pieniądze na koncie w InPost, powinna być możliwość - z poziomu konta allegro - utworzenia przesyłki i wygenerowania etykiety.
Błąd niestety pojawiał się nawet po doładowaniu konta w InPost właściwą kwotą i odczekaniu dość długiego czasu aby wszystko się posynchronizowało.
Finalnie dane zostały zaimportowane do InPost i przesyłka została utworzona w panelu InPost a następnie została automatycznie wczytana do allegro.
Czy dla przesyłek poza SMART generowanie etykiet w panelu InPost to jedyna droga? Czy doładowanie konta w InPost spowoduje obsługę nadań w panelu Allegro (co aktualnie zwraca 'Brak odpowiedzi z API InPost')?
@tylko_bio @Luca_gla W przypadku wskazanego zamówienia problemem była nieopłacona faktura w InPost lub brak środków na koncie prepaid. Przesyłki InPost nadajesz przez managera paczek, natomiast Allegro InPost przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro.