Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, podczas edycji produktu, wyskakuje okno popup z produktem z bazy, z dwoma opcjami:
[Usuń produkt z oferty] lub [Zaktualizuj ofertę]
Nie ma innej opcji. Natomiast "zaktualizowane" dane zawierają poważny błąd (błąd wymiaru: wpisane 30cm wysokości, zamiast 60cm, poza tym są nieścisłości w innych wartościach, np. niewymienione cechy produktu). Nie chcę wprowadzać klienta w błąd.
Ponadto, przy innych ofertach, w nazwie produktu (tej na, którą miałbym aktualizować, pojawia się "NAZWA PRODUKTU + GRATIS" - nie ma możliwości wyboru produktu bez dopisku "+GRATIS".
Czy to oznacza, że sprzedaż potem będzie możliwa z gratisem? Czy gratis musi być taki sam jak w ofercie dodanej do bazy produktów? (Gratisem w jednej z ofert, jest "torba zakupowa z logiem tamtego sklepu").
@BOKE_pl Zmiany w danych produktu możesz zgłosić przez formularz zgłaszania zmian w danych produktu.
Sprawdzanie zgłoszeń z błędami trwa obecnie do 7 dni roboczych. Pracujemy nad tym, aby skrócić ten czas do 48 godzin. Dodatkowo, chcemy wprowadzić powiadomienia o statusie zgłoszenia.
Jedyne okno popup, to to z opcją "Usuń ofertę", lub "Aktualizuj ofertę". Nie ma opcji aktualizuj później. W jednym przypadku, oznacza to usunięcie sporej ilości szczegółów dotyczących produktu (w tym nadpisanie błędów). Czyli albo usuwam ofertę, albo usuwam sporo szczegółów i nadpisuję błędy.
Problem pojawia się podczas edycji oferty, z uprzednio dodanym produktem (podczas tworzenia oferty). Nie ma na tym etapie możliwości zgłaszania błędu. Jedyne opcje to aktualizacja danych (często oznaczające usunięcie wielu cech produktu, które dodałem w swojej ofercie, a nawet nadpisanie błędnych danych - jak znaczna pomyłka w wymiarach produktu), lub usunięcie oferty...