anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Program Ochrony Kupującego jak to wygląda

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:89049427
#8 Zapaleniec#

Witam

Kupiłem produkt, który był niezgodny z opisem. Otworzyłem dyskusję ze sprzedającym ale nic z niej nie wynika. Wykonałem zwrot do sprzedającego ale towar wrócił do mnie z informacją, że pod danym adresem firmy nie ma (adres zgodny z formularzem na  jaki miałem wysłać). Telefony są wyłączone u sprzedawcy. Jedyny kontakt to e-mail lub poprzez dyskusję. Chciałbym skorzystać z Programu Ochrony Kupującego Allegro. Jak ma się sytuacja kiedy otrzymam pieniądze od allegro a za jakiś czas jednak uda się załatwić sprawę ze sprzedającym. Teoretycznie sprzedający napisał, że wyśle kuriera do mnie, jednak widzę że wszystko to gra na zwłokę. Temat już toczy się ponad miesiąc i chciałbym odzyskać pieniądze.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

To już będzie problem sprzedawcy jak otrzymasz wpłatę z POKu. Ty nie musisz się niczym przejmować 😄 

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:89049427 Pisz wniosek, tamto będzie toczyło się swoim tokiem:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:89049427 Wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK, inaczej będziesz zwodzony w nieskończoność. Gdy otrzymasz pieniądze z POK, sprzedawca będzie mógł odebrać od Ciebie towar swoim kurierem lub przesłać Ci pieniądze na jego odesłanie. Towar wadliwy odsyła się na koszt sprzedawcy. Po uzyskaniu rekompensaty i odesłaniu towaru do sprzedawcy nie musisz już odbierać od niego żadnych przesyłek.

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:89049427 poinformuj sprzedawcę drogą e-mail lub w dyskusji ,,gdzie , w jakich dniach i godzinach ,, przesyłka oczekuje na odbiór . Daj mu czas 3-4 dni ,żeby nie miał podstaw do ew. dochodzenia swoich praw  . Jeśli się nie wywiąże składaj wniosek .

oznacz moderatorów
Client:89049427
#8 Zapaleniec#

Trwa to już ok miesiąca a od sprzedaży prawie dwa miesiące. Odpowiedzi sprzedającego nic nie wnoszą. Teraz obawiam się, że kurier dojedzie  w ciągu kilku dni, bo pewnie sprzedawca nie zrobi od razu zlecenia. Później kilka dni na dostawę i przyjęcie towaru, dalej zlecenie wypłaty i zrobi się dwa tygodnie. Napisałem do sprzedającego o podanie nr listu przewozowego i na razie cisza

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wypełnij wniosek do POK. To zmobilizuje sprzedawcę. W przeciwnym razie będziesz zwodzony. Jeśli po wypełnieniu wniosku, a przed wypłatą rekompensaty sprzedawca załatwi sprawę, pieniędzy z POK nie otrzymasz. Po wysłaniu wniosku sprzedawca otrzyma takiego maila;

Kupujący xxxxxx złożył do nas wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących. Nie otrzymał od Ciebie towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia xxxxxxxx.

 

oznacz moderatorów