Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem produkt, który był niezgodny z opisem. Otworzyłem dyskusję ze sprzedającym ale nic z niej nie wynika. Wykonałem zwrot do sprzedającego ale towar wrócił do mnie z informacją, że pod danym adresem firmy nie ma (adres zgodny z formularzem na jaki miałem wysłać). Telefony są wyłączone u sprzedawcy. Jedyny kontakt to e-mail lub poprzez dyskusję. Chciałbym skorzystać z Programu Ochrony Kupującego Allegro. Jak ma się sytuacja kiedy otrzymam pieniądze od allegro a za jakiś czas jednak uda się załatwić sprawę ze sprzedającym. Teoretycznie sprzedający napisał, że wyśle kuriera do mnie, jednak widzę że wszystko to gra na zwłokę. Temat już toczy się ponad miesiąc i chciałbym odzyskać pieniądze.
To już będzie problem sprzedawcy jak otrzymasz wpłatę z POKu. Ty nie musisz się niczym przejmować 😄
@Client:89049427 Pisz wniosek, tamto będzie toczyło się swoim tokiem:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:89049427 Wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK, inaczej będziesz zwodzony w nieskończoność. Gdy otrzymasz pieniądze z POK, sprzedawca będzie mógł odebrać od Ciebie towar swoim kurierem lub przesłać Ci pieniądze na jego odesłanie. Towar wadliwy odsyła się na koszt sprzedawcy. Po uzyskaniu rekompensaty i odesłaniu towaru do sprzedawcy nie musisz już odbierać od niego żadnych przesyłek.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Client:89049427 poinformuj sprzedawcę drogą e-mail lub w dyskusji ,,gdzie , w jakich dniach i godzinach ,, przesyłka oczekuje na odbiór . Daj mu czas 3-4 dni ,żeby nie miał podstaw do ew. dochodzenia swoich praw . Jeśli się nie wywiąże składaj wniosek .
Trwa to już ok miesiąca a od sprzedaży prawie dwa miesiące. Odpowiedzi sprzedającego nic nie wnoszą. Teraz obawiam się, że kurier dojedzie w ciągu kilku dni, bo pewnie sprzedawca nie zrobi od razu zlecenia. Później kilka dni na dostawę i przyjęcie towaru, dalej zlecenie wypłaty i zrobi się dwa tygodnie. Napisałem do sprzedającego o podanie nr listu przewozowego i na razie cisza
Wypełnij wniosek do POK. To zmobilizuje sprzedawcę. W przeciwnym razie będziesz zwodzony. Jeśli po wypełnieniu wniosku, a przed wypłatą rekompensaty sprzedawca załatwi sprawę, pieniędzy z POK nie otrzymasz. Po wysłaniu wniosku sprzedawca otrzyma takiego maila;
Kupujący xxxxxx złożył do nas wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących. Nie otrzymał od Ciebie towaru lub otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oferty. Zgłoszenie dotyczy zamówienia z dnia xxxxxxxx. |
|
Skontaktuj się jak najszybciej z kupującym, aby wyjaśnić sprawę. Pamiętaj, że warunkiem przyznania przez nas rekompensaty jest zawiadomienie przez kupującego organów ścigania. Możemy także zablokować Twoje konto. Z chwilą wypłaty środków kupujący przenosi też wierzytelności z tytułu tej transakcji na Allegro.pl. sp. z o.o.